Bij een goed stuk vlees een lekker rood wijntje? Tenzij het nu echt een BBQ wordt, dan doe maar een Hertogje.
RaymondP schreef:Quad schreef:Mannen koken, vrouwen zorgen voor de drank. Wat doe jij nou?Zitten we dalijk aan de baileys met een ijsklontje, passoa, breezers en licor cuarenta y tres...De gemiddelde leeftijd ligt wel hoog genoeg, dat er fatsoenlijke drank verzorgd kan worden denk ik.
RaymondP schreef:Quad schreef:Mannen koken, vrouwen zorgen voor de drank. Wat doe jij nou?Zitten we dalijk aan de baileys met een ijsklontje, passoa, breezers en licor cuarenta y tres...Edit:En Grolsch omdat die in de aanbieding is...Grolsch Maar die andere zut mogen ze houden..
Ik doe dan thuis het nagerecht wel verzorgen, dan kan ik me op de meeting zelf op de mannen richten nu ik Raymond kwijt ben als potentiële kansmaker
Cindeeh schreef:Ik doe dan thuis het nagerecht wel verzorgen, dan kan ik me op de meeting zelf op de mannen richten nu ik Raymond kwijt ben als potentiële kansmaker Ahh gossie
RaymondP schreef:Hey! Ik ben wél vrijgezel heh. Ik draag momenteel alleen de classificatie "reserve inseminator".Whatever gets your juices flowing... Hup, haakje slijpen en uitwerpen naar purmerend
Ossi schreef:RaymondP schreef:Hey! Ik ben wél vrijgezel heh. Ik draag momenteel alleen de classificatie "reserve inseminator".Whatever gets your juices flowing... Hup, haakje slijpen en uitwerpen naar purmerend Vergeet het lijntje niet!
Purmerend is op zich wel te doen met OV vanuit Utrecht. Ongeveer een uurtje met de trein. Quad schreef:Ossi schreef:Whatever gets your juices flowing... Hup, haakje slijpen en uitwerpen naar purmerend Vergeet het lijntje niet!
Quad schreef:Ossi schreef:Whatever gets your juices flowing... Hup, haakje slijpen en uitwerpen naar purmerend Vergeet het lijntje niet! Slijp je naam een telefoonnummer erin en ze is zo goed om het nog terug te brengen ook
ThinkCreativ schreef:Purmerend is op zich wel te doen met OV vanuit Utrecht. Ongeveer een uurtje met de trein. Tussen Amsterdam en Purmerend is er haast geen UMTS dekking. Niet te doen voor een Tweaker.
Ossi schreef:Quad schreef:Vergeet het lijntje niet! Slijp je naam een telefoonnummer erin en ze is zo goed om het nog terug te brengen ook Aardig haakje nodig, pas maar op dat je haar niet raakt! Kan je op ziekenbezoek.
RaymondP schreef:ThinkCreativ schreef:Purmerend is op zich wel te doen met OV vanuit Utrecht. Ongeveer een uurtje met de trein. Tussen Amsterdam en Purmerend is er haast geen UMTS dekking. Niet te doen voor een Tweaker.Ay. Daar had ik niet op gerekend. Wordt flink doorbijten dan.
Ossi schreef:Slijp je naam een telefoonnummer erin en ze is zo goed om het nog terug te brengen ook Met zelfgemaakte appeltaart!
Misschien een keer naar Indoor Wierden dit jaar, schijnt altijd een leuk feestje te zijn *O*Edit: Die appeltaart zou wel lekker zijn indd!
Exitium schreef:Ossi schreef:Slijp je naam een telefoonnummer erin en ze is zo goed om het nog terug te brengen ook Met zelfgemaakte een boodschappentas vol spullen om een appeltaart te maken! Fixed it for ya * haakje slijpen gaat.
Haha tussen amsterdam en purmerend is idd wel vaak slechte verbinding, maar er rijden wel rechtsstreeks bussen met wifi!?En en en ik heb appeltaart.. Jongens... verlaat me niet!! Whahaha
RaymondP schreef:Exitium schreef:Met zelfgemaakte een boodschappentas vol spullen om een appeltaart te maken! Fixed it for ya * haakje slijpen gaat.Bang om een mislukte niet naar jouw smaak zijnde appeltaart te krijgen?
Cindeeh schreef:Haha tussen amsterdam en purmerend is idd wel vaak slechte verbinding, maar er rijden wel rechtsstreeks bussen met wifi!?En en en ik heb appeltaart.. Jongens... verlaat me niet!! WhahahaIk heb mijn best gedaan voor je Niet al te desperaat worden he