sjorsie schreef:casperrr schreef:*heeft getemt....*
kinderachtig
*houd zich aan de regels en heeft een hekel aan off-topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kinderachtig
casperrr schreef:sjorsie schreef:kinderachtig
*houd zich aan de regels en heeft een hekel aan off-topic*
kinderachtig
daniella74 schreef:Moeten we dan verder gaan over hoe CvB aangepakt moet worden, denk dat deze discussie redelijk ontopic is aangezien we discussieren over op welke manier regels en beleid moeten worden afgestemd om dit soort uitwassen verder te voorkomen.
casperrr schreef:Ópen dan een níeuw topic sjees zeg
daniella74 schreef:Moeten we dan verder gaan over hoe CvB aangepakt moet worden, denk dat deze discussie redelijk ontopic is aangezien we discussieren over op welke manier regels en beleid moeten worden afgestemd om dit soort uitwassen verder te voorkomen.
Nadir schreef:Pmarena, wat zullen jouw paarden gelukkig zijn dat ze jou als baasje hebben.
Jij weet precies hoe een paard verzorgd en gereden moet worden zodat hij zich happy blijft voelen. Sterker nog, het is de beste manier, als hij op een andere manier gehouden zou worden zou ie doodongelukkig worden...
Wat zal die van mij ongelukkig zijn zeg...
daniella74 schreef:Shan, ik vind het niet echt aardig dat je mij min of meer voor stom wijf uitmaakt omdat de discussie iets ander loopt dan jij graag wilt. Er is de afgelopen dagen vele malen aangegeven waarom de KNHS nu opeens een onderzoek instelt en vraag mij af wat het nut is om dat steeds te blijven herkauwen.
Sammie schreef:Er staat imo, dus zo houdt zij d'r paarden het liefst. Daar is niks mis mee. Sterker nog ik ga met het meeste mee en hoop dat veel mensen hier zoveel mogelijk punten van probeer te behalen om te doen met hun paard.
welke punten mist jouw paard dan?
pmarena schreef:Net als die mensen met die verhalen van : mijn paard is gelukkig en WIL niet eens op de wei
Je moest je doodschamen denk ik dan , dat je een paard hebt dat zo verknipt is.... als je niet probeert om het dier serieus weer te laten genieten van op de wei staan , zoals het hoort.
Mireille1970 schreef:Hoi ik ben er weer. Ik zou je het dolgraag weer uitleggen maar aangezien ik het inmiddels meermaals heb uitgelegd (zie topic LDR) zie ik er graag vanaf. Het heeft namelijk niets te maken met dit topic en zou absoluut afdoen aan het verhaal omtrent Coby, die zich niet geassocieerd wil zien denk ik.
Nadir schreef:pmarena schreef:Net als die mensen met die verhalen van : mijn paard is gelukkig en WIL niet eens op de wei
Dit soort uitspraken bedoel ik dus...
Niet oordelen voor je de waarheid kent...
Dat wordt ook niet beweert. Ieder houdt z'n paard op zijn/haar manier, er zijn een heleboel goede manieren die we kennen waar we persoonlijk voor de een kiezen. We kennen ook allemaal de slechte manier en daar wordt veelvuldig over gediscusseerd.Citaat:Niet 1 manier is "de beste".
shan schreef:daniella74 schreef:Shan, ik vind het niet echt aardig dat je mij min of meer voor stom wijf uitmaakt omdat de discussie iets ander loopt dan jij graag wilt. Er is de afgelopen dagen vele malen aangegeven waarom de KNHS nu opeens een onderzoek instelt en vraag mij af wat het nut is om dat steeds te blijven herkauwen.
Dat zijn jouw woorden hoor.
En het maakt me helemaal niets uit hoe de discussie loopt, alleen soms schrijf ik waarschijnlijk dingen zo onduidelijk op dan niemand me begrijpt. Als ik het heb over politiek en de grote lijnen en men begint over modder, shetjes en geen eten enz. dan zijn we net zo snel weer offtopic.
Je had dus beter direkt kunnen zeggen dat je niet wilde herkauwen.