Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lonneke2 schreef:als mijn paardje gestolen was ging ik meteen naar stal om te kijken of de andere paarden rustig zijn... liep ik tegen de muren op van wanhoop en starte ik gelijk een grootschalige zoekactie in! vrienden zat die me dan helpen... ik ging zeker niet afleiding zoeken, de eerste dagen zijn de belangrijkste en daar zou ik me niet prettig bij voelen... maar ja wie ben ik. heb het idee dat ts medelijden wil wekken en daarom dit topic starte, daar bij denk ik dus wel dat de pony gestolen is....
Chip2 schreef:Ja de pony is ook weg en ik kijk ook zeker op speurders en marktplaats of ik hem misschien ergens tussen zit. Maar zolang de verzorgster en/of eigenaar zelf niks neerzetten op het internet houd het een beetje op internet het best bekeken van alles daar moet ze juist advertenties op gaan zetten. In het wilde weg in de buurt zoeken heeft denk weinig zin
slimmerik schreef:Nou kom ik terug staan er 12 of 13 pagina's bij...... Kan niet alles doorlezen maar heb toch een paar vragen aan je.
1. Waarom is het niet bij L1 geweest.
2. Waarom staat er niets in de krant
3. Hoe komt het dat je de hele dag niet bereikbaar was
4. Weet je zeker dat de eigenaar haar niet verkocht heeft en jou dat niet durft te vertellen
springlady schreef:Zeg nou zelf: als dit jouw topic was en half Bokt ging een beetje bijdehand tegen je zitten doen, zou jij dan nog staan te springen om antwoord te geven?nee.. maar met antwoorden wel!