Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:49

Donderdag zou wij het normaal moeten weten, als er weer geen uitstel is. Als onze kristallen bol het weet, dan weten wij het één minuut later, normaal verwacht ik het antwoord om 11/12 uur.
De advokaat kan trachten het tel. te weten te komen, maar normaal krijgen zij het op papier, zwart op wit, maar de postduif is afgeschaft zodus krijgen zij het een paar dagen later.
Bedankt omdat je de Belgische gezegde's zo goed kunt begrijpen.

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 04:47

Adri schreef:
AngelEye schreef:
Wat bedoel je telkens met je *kristallen bol* Adri, ik vind het onduidelijk.
En waarom quote je jezelf...vreemd

Mijn eigen quote was een vergissing, en kan niet zo goed overweg met de computer, heb geprobeerd om het er af te halen, maar het lukte niet.
De kristallen bol, is een hulp die wij niet mogen vermelden, dat is een zijpoortje dat ik heb met de jarenlange ervaring in de paardediefstallen. Een glazen bol is een bol, waarin ik de toekomst zou kunnen zien, maar die heb ik niet.
Waarom ben je zo chagrijnig, doe alleen wat ik kan, vraag geen vergoeding, alleen dankbaarheid, die ik in veel gevallen, na het terugvinden van het paard of ponie niet krijg.
Maar als U vindt dat ik niet goed bezig ben, O.K. wil alleen maar belangloos helpen. Heeft U ooit een paard gestolen gehad, wel ik wens je het niet toe.
Dank aan de mensen die weten wat ik ben voor de paardenwereld
. Vanavond ga ik naar een persoon toe, zo'n 14O km heen en weer, om op papier iets te hebben voor een paardje, meer kan ik nog niet vertellen. Donderdagavond ga ik naar een andere eigenaar om maanharen op te halen en een DNA te laten uitvoeren om het verleden van het paard te kennen, dit allemaal met de glimlach, maar de tranen die ik vanavond zal wenen als ik naar huis rijd, om het paardje dat gestolen vermeld staat, en dood is, die zie jij niet. Neem het van mij aan, ik doe echt mijn best, maar OK als het je niet aanspreekt, ook goed.Bedankt aan hen die Kelly, Queen steunen.

Wat is dit voor ontzettende onzin, ik ben niet chagerijnig, verre van zelfs.
En waar haal je uit dat ik je werk de grond in boor of niet waardeer, dat zeg ik toch nergens?
Vreselijk zeg dat je er zo op reageert, ik vraag gewoon wat je met je kristallen bol bedoelt omdat eerst stond *had ik maar een kristallen bol* en daarna *ik heb een kristallen bol* ik dacht van wat bedoelt ze nou.
En ik zeg toch neit dat het mij niet aanspreekt wat je doet of dat je er niet emotioneel mee betrokken bent??
Fijn dat u belangeloos helpt maar ik geloof dat u uzelf een beetje geweldig vind en elke kans aangrijpt om dat nog eens te benadrukken.
En ik wens Kelly zeer veel sterkte, heb nooit iets gezegd wat het tegendeel bewijst.
Laatst bijgewerkt door AngelEye op 16-11-05 04:54, in het totaal 1 keer bewerkt

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 04:49

enne @ Whoopilover..geloof dat we een misverstandje hadden, sorry!

willeke_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:49

hmmm het is al 12u.... We wachten vol spanning af! Ik ben echt héél benieuwd!!! Ik hoop dat het positief is voor Kelly. Ik ben een paar weken niet meer op dit forum geweest omwille van tijdgebrek.. maar wou zo graag de uitslag weten en nu zie'k dat het pas vandaag is... Hopelijk is straks voor Kelly alles voorbij en kan ze feestvieren! Dat verdient ze na zo'n jaar afzien!

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:05

[quote="AngelEye"]enne @ Whoopilover..geloof dat we een misverstandje hadden, Sorry AngelEye Ik vind mij helemaal niet het opperste wezen, je zou me veel beter kunnen kennen, dan zou je werkelijk weten wie ik ben, maar je reaktie was voor mij akelig, zeker omdat je net als ik een Belgische ben. Ik heb helemaal gene dikke nek, maar ik verdedig wie ik moet verdedigen. Als ik je een beetje uitleg geef is dat niet fout bedoeld. Er zijn mensen die mijn werk niet goed vinden, die vinden dat ik in het geval van Queen en Kelly, voor de duitse eigenaars moest spreken, zodus.......
Ik kan niet begrijpen waarom je het woord kristallen en glazen bol niet verstond. dit zijn toch gewone gezegde's in ons Belgenland. Sorry als ik je gekwetst heb, was niet mijn bedoeling, maar wees zeker, ik vind mijn hobby helemaal niet hoogdunkend, had liever dat ik mij geen zorgen moest maken over gestolen paarden. Hopelijk is dit misverstand van de baan, en kan je brgijpen waarom ik dit schreef.

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:09

willeke_nijs schreef:
hmmm het is al 12u.... We wachten vol spanning af! Ik ben echt héél benieuwd!!! Ik hoop dat het positief is voor Kelly. Ik ben een paar weken niet meer op dit forum geweest omwille van tijdgebrek.. maar wou zo graag de uitslag weten en nu zie'k dat het pas vandaag is... Hopelijk is straks voor Kelly alles voorbij en kan ze feestvieren! Dat verdient ze na zo'n jaar afzien!

Morgen zouden wij normaal de uitslag krijgen, wachten af en tellen de uren af.

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:26

heu.. Adri, ik ben ook Belgische, en de uitdrukkingen over kristallen bol en glazen bol begreep ik ook pas na je uitleg hoor.

Ik hoop echt dat jullie na morgen van alle ongerustheid verlost zijn ! Heel veel sterkte deze komende uren en we denken aan jullie.

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:58

heel veel sterkte in deze laatste uren, hopelijk slaat de klok van twaalf morgen met goed nieuws!!!!

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:37

Adri ik vind dat je het een beetje opblaast en ik begreep het niet omdat het onduidelijk was.
En ik ben niet Belgisch maar nederlands; en al was ik belgisch dan begreep ik het nog niet.
Laat het aub zo heb geen zin in discussies hier, dit gaat om Kelly en Queen niet om u of om mij

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:27

Hoi allemaal,

het begint weer serieus af te korten. Voor de 3e keer ondertussen.

Eerst het proces zelf! Dan de zogezegde uitspraak die is uitgesteld en nu morgen weer! Nu heb ik nog meer angst als te voren. Is het uitstel goed of slecht nieuws? Ik weet het niet.

Hopelijk valt alles mee en kunnen we champagne kraken. Maar ik heb ook dwijlen klaar gelegd, voor het geval dat het nieuws niet zo denderend is!

Ik vertrouw wel op mijn advocaat, die schitterend werk heeft geleverd op de rechtbank. en ik vertrouw ook mijn trouwe vrienden zoals Dries, mijn vriend en Adri, die allebij zoveel voor mij doen. En daarbuiten zijn er nog heel wat mensen die mij door dik en dun steunen. Die ik altijd kan en mag bellen. En dan zijn er nog eens de bokkers! Het doet echt deugd om te weten dat er zoveel mensen achter ons staan.

Soms vraag ik mij af of Queen het beseft wat er gaande is. Ik vertel haar er wel over en kijkt ze mij aan, net alsof ze wil zeggen het komt wel goed! Natuurlijk weet ik dat dat niet kan maar ze lijkt mij wel altijd te begrijpen!

Als alles goed gaat, gaan Queen en ik komend weekend nationaal rijden. op zaterdag 1.30 en zondag avond grote prijs 1.45. Ik kijk er echt naar uit om dan met mijn Queen daar te kunnen gaan rijden. Dat ik echt MIJN Queen kan zeggen. Zoals ik altijd heb gedaan tot die vreselijke dag in september vorig jaar! Toen wist ik niet meer wat ik juist moest zeggen. In mijn hart is het altijd mijn Queen gebleven. Nu hopen dat mijn verstand het ook mag zeggen!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte. Nog eens bedankt allemaal om samen met mij in spanning te wachten. Lieve groetjes, kelly en Queen

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:10

heel veel sterkte voor morgen!!
k heb er vertrouwen in dat het goed komt!!
alvast veel succes voor aankomend weekend!!daar zul j weer de
sterren van de hemel springen!!
duimen morgen voor j!!

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 21:48

sterkte , ik maar begrijpen die mensen dan niet dat Queen nu bij jouw hoort? Ik vind het erg egoistisch dat ze hem terug willen, in die 9 jaar hebben ze het nu toch verwerkt, het is alleen maar beter dat ze nu gewoon weten dat het goed gaat met het paardje, en verder vind ik dat ze het moeten laten hoe het is, dus Queen bij jouw

Pipi

Re: Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:06

Pfff,volgens mij moeten jullie nu zo langzamerhand met je hoofd tegen het plafond zitten van alle stress.
Nog 1 nachtje slapen en dan.......horen jullie hopelijk dat jij en Queen voor altijd samen mogen blijven.
Ik hoop het met heel m'n hart.
Maar hoe het ook uitpakt morgen,Queen zal altijd jouw paard zijn.
Of ze nu wel of niet bij je is.

Sterkte met het aftellen van de uren.
En ook ik wacht in spanning af.

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:22

Hier nog steeds héél hard geduim en gedenk aan jullie allemaal !
Morgen lezen we hier vast goed nieuws

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 08:50

Nog 4 uur te gaan...wat een hel!

lundi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:16

Deze dag is na een zeer lange week van spanning weer aangebroken!
Natuurlijk denk ik ook weer aan jullie,en zal heel hard duimen vandaag!
Ik hoop echt van harte dat je de champagne mag openen en de dweiltjes die je hebt klaar gelegt in een hoek kan schoppen van blijheid!
Kelly en Queen,en natuurlijk iedereen die voor jullie aanwezig zal zijn heel veel sterkte weer vandaag!
Ik denk aan jullie! -xxx- Liefs Lundi

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:23

Ook hier wordt weer aan jullie gedacht. Ik hoop van harte dat deze dag goed nieuws brengt voor Kelly.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:27

En ook ik zal met mijn gedachten bij jullie zijn vandaag. Heel veel succes, ik duim!

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:53

Laat het vandaag de laatste dag met zorgen zijn!
Kelly heel veel succes, ik hoop met heel mijn hart dat Queen bij en van jou blijft!

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:08

Ik hoop op goed nieuws, Succes Kelly!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:34

heel veel succes nog voor de komende uurtjes... laat je ons zo snel mogelijk iets weten? we zitten hier allemaal in spanning en leven met je mee!

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:41

Kelly wij duimen hier allemaal heel hard voor je en hopen dat jein het weekend op wedstrijd kunt gaan met Queen.

Alet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:08

Hopelijk komt er vandaag dan echt een einde aan alle onzekerheid! Nog maar enkele uurtjes...

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:17

Kelly wij hier thuis duimen voor je vandaag! Sterkte

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:38

duim duim duim...