Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adri schreef:AngelEye schreef:Wat bedoel je telkens met je *kristallen bol* Adri, ik vind het onduidelijk.
En waarom quote je jezelf...vreemd
Mijn eigen quote was een vergissing, en kan niet zo goed overweg met de computer, heb geprobeerd om het er af te halen, maar het lukte niet.
De kristallen bol, is een hulp die wij niet mogen vermelden, dat is een zijpoortje dat ik heb met de jarenlange ervaring in de paardediefstallen. Een glazen bol is een bol, waarin ik de toekomst zou kunnen zien, maar die heb ik niet.
Waarom ben je zo chagrijnig, doe alleen wat ik kan, vraag geen vergoeding, alleen dankbaarheid, die ik in veel gevallen, na het terugvinden van het paard of ponie niet krijg.
Maar als U vindt dat ik niet goed bezig ben, O.K. wil alleen maar belangloos helpen. Heeft U ooit een paard gestolen gehad, wel ik wens je het niet toe.
Dank aan de mensen die weten wat ik ben voor de paardenwereld. Vanavond ga ik naar een persoon toe, zo'n 14O km heen en weer, om op papier iets te hebben voor een paardje, meer kan ik nog niet vertellen. Donderdagavond ga ik naar een andere eigenaar om maanharen op te halen en een DNA te laten uitvoeren om het verleden van het paard te kennen, dit allemaal met de glimlach, maar de tranen die ik vanavond zal wenen als ik naar huis rijd, om het paardje dat gestolen vermeld staat, en dood is, die zie jij niet. Neem het van mij aan, ik doe echt mijn best, maar OK als het je niet aanspreekt, ook goed.Bedankt aan hen die Kelly, Queen steunen.
willeke_nijs schreef:hmmm het is al 12u.... We wachten vol spanning af! Ik ben echt héél benieuwd!!! Ik hoop dat het positief is voor Kelly. Ik ben een paar weken niet meer op dit forum geweest omwille van tijdgebrek.. maar wou zo graag de uitslag weten en nu zie'k dat het pas vandaag is... Hopelijk is straks voor Kelly alles voorbij en kan ze feestvieren! Dat verdient ze na zo'n jaar afzien!