Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
7ofhearts schreef:Als het is wat hier gedacht wordt en de man neemt de benen met achterlating van zijn paard, zijn mede soldaat, dan hoop ik dat het paard het wel red, en nog goed revalideert ook.
En dat er echt iemand opstaat die het dier het recht geeft een fijn en beschermd te hebben.
Dat is mijn droom in dit verhaal.
Ibbel schreef:Het lijkt me bij paarden niet anders te zijn dan bij mensen. Je krijgt pas loopgips op z'n vroegst na een paar weken. Tot die tijd mag je niet belasten.
DuoPenotti schreef:omdat het over bijgeloof gaat is dat niet iets met een geloof?
Iets met 35 jaar?
Suicidaal, daarvoor houd hij te veel van zichzelf....
Jenara schreef:Waar zien jullie dat bericht over die envelop? Ik volg hem al een tijdje via instagram, maar kan nergens iets zien van die envelop?
Utixo schreef:Sorry, maar het was toch ook wel ietswat naïef van de kliniek. Ambulance vervoer waar al te duur, het is geen bijzonder paard, de eigenaar is een nomade. Dan weet je toch dat de kans groot is dat er niet betaald word.
Ibbel schreef:Eigenlijk vraag ik me af - tenzij er echt filmpjes zijn die het tegendeel bewijzen - of dat paard uberhaupt wel in Parijs staat. Ik heb alleen de foto's hier gezien, volg 'm nergens (heb ook geen Insta), maar stáát het dier wel daar? Ook omdat werd opgemerkt dat de stal nou niet de uitstraling van een topkliniek had. Of laat-ie hem nu in Bulgarije in de steek?
Utixo schreef:Sorry, maar het was toch ook wel ietswat naïef van de kliniek. Ambulance vervoer was al te duur, het is geen bijzonder paard, de eigenaar is een nomade. Dan weet je toch dat de kans groot is dat er niet betaald word. Even zijn Insta checken en er hadden al wat rode vlaggen moeten opkomen.