Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik vind het verschil in kunde tussen de ruiters en combinaties ook wel bizar groot eigenlijk. Daar valt bijna geen gebalanceerd parcours voor te bouwen...
Lizzyy schreef:Misschien een gekke vraag maar waarom lopen de eventing paarden ook nog een dressuurproef? Ik weet dat het bij de eventing hoort, maar wat is de achterliggende gedachte erachter? Dressuurpaarden lopen ook enkel dressuur en springruiters springen ook enkel.
Mayiva schreef:jessicadewit schreef:Misschien is het al gevraagd hoor (maar ik heb geen zin om 35 pagina's terug te lezen) maar waarom hebben sommige paarden wit spul op hun benen zitten?
Ik dacht eerst dat het zweet was, maar toen dacht ik rare plek voor zweet. Maar daarmee 'glijden' de paarden over de hindernis.
Lizzyy schreef:Misschien een gekke vraag maar waarom lopen de eventing paarden ook nog een dressuurproef? Ik weet dat het bij de eventing hoort, maar wat is de achterliggende gedachte erachter? Dressuurpaarden lopen ook enkel dressuur en springruiters springen ook enkel.