Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caatje87 schreef:Hier was ik toen bij en wat een kippenvel gaf dat. Overigens vond ik hem hier juist erg harmonieus.
http://m.youtube.com/watch?v=vh0ZvOmFztU
Dat gevoel heb ik nu echt niet meer, terwijl er hier ook heus wel kleine foutjes waren.

Seltje schreef:In Kapellen was de totilas hype echt wel opmerkelijk, ineens verscheen er gigantisch veel volk, en dan daarna stond heel mijn facebook vol met: 'ik aai toot' foto's.
Wel goede reclame geweest voor deze kleine concours, maar volgende keer dat er zo'n topper mee rijd wil ik niet meer achter de bar staan.
easygoing schreef:Het was ook puur iets wat in mn hoofd schoot vlak voordat ik het schreef. Maar goed wat ik me dan ook afvraag is wat is dressuur zoals bedoeld. Ja tuurlijk weet ik wel hoe of wat maar meer waarom zou het zo bedoeld zijn. Waar komt die theorie vandaan en waarom zou die niet fout kunnen zijn?
Graag niet aanvallend reageren gewoon normaal mijn berichten zijn ook absoluut niet aanvallend bedoeld.

sympie schreef:Mss heeft Rath wel niet de ambitie om het net zo goed te doen als Edward, wil hij niet zijn zoals Edward en wil hij gewoon een goede proef neerzetten naar zijn kunnen... Of het nu wel/niet beter is laat die jongen gewoon genieten van dat paard.
Hij doet vast en zeker zijn uiterste best, en meer kan iemand niet doen!
Trouwens, wat mij enorm opviel, wat een hype/idool Totilas eigenlijk is... mensen die hysterisch worden omdat ze hem een keertje konden aaien, jeetje, het leek wel een tieneridool!!
Geen idee hoe oud je bent maar ik de Bonfire hype beleefd en daarmee de opkomst van de dressuur.Cowgirl schreef:sympie schreef:Mss heeft Rath wel niet de ambitie om het net zo goed te doen als Edward, wil hij niet zijn zoals Edward en wil hij gewoon een goede proef neerzetten naar zijn kunnen... Of het nu wel/niet beter is laat die jongen gewoon genieten van dat paard.
Hij doet vast en zeker zijn uiterste best, en meer kan iemand niet doen!
Trouwens, wat mij enorm opviel, wat een hype/idool Totilas eigenlijk is... mensen die hysterisch worden omdat ze hem een keertje konden aaien, jeetje, het leek wel een tieneridool!!
Geen idee hoe oud je bent maar ik de Bonfire hype beleefd en daarmee de opkomst van de dressuur.
Alles was Bonfire en Anky.
Aranel schreef:Ik vraag me af of hij ooit eens tegen Valegro zal gaan 'strijden' eigenlijk.
Dallista schreef:Aranel schreef:Ik vraag me af of hij ooit eens tegen Valegro zal gaan 'strijden' eigenlijk.
Aken, hoop ik! Valegro (en Damon Hill) komen, nu Totilas nog. Aken is een observatiewedstrijd voor de WEG, dus als ze daar nog voor geselecteerd willen worden, moeten ze daar sowieso rijden, maar zelfs als de WEG te vroeg komt voor ze mag je er toch bijna wel vanuit gaan dat MAR daar aan de start verschijnt...
Aranel schreef:Dallista schreef:Aken, hoop ik! Valegro (en Damon Hill) komen, nu Totilas nog. Aken is een observatiewedstrijd voor de WEG, dus als ze daar nog voor geselecteerd willen worden, moeten ze daar sowieso rijden, maar zelfs als de WEG te vroeg komt voor ze mag je er toch bijna wel vanuit gaan dat MAR daar aan de start verschijnt...
Ik hoop het! Zal zijn imago goed doen denk ik door ook eens in een sterk deelnemersveld te starten ipv tegen alleen B ruiters.
.