Wuis schreef:lienbono schreef:Hoeveel had ze?72.262En door 3 jury's voor Danielle op plek 1 gezet nu. Hoe zag het eruit? Iemand enig idee of Eurosport nog uitzend vandaag?
Best wel raar dat ik nu al een tosti maak. Maar het is nu eenmaal pauze nu en ik krijg honger van het kijken.
Ze hebben alleen er een handje van hier om de Franse pararuiters uitgebreid in beeld te brengen en dan reclame te starten als je een nl combi in de ring ziet verschijnen. Weet dus toch niet zeker of ik ga emigreren .
Laurens is helemaal gefocussed op dat hij graag wil dat ze gelijk eindigen en dat ze alle 2 mogen starten
Nee en ik vond het beeld wel veel fijner en verder ook een nette proef.Had van mij wel ongeveer 75% mogen zijn.Danielle had wel betere piaffes
Als er nog twee tussenuit vallen dan mogen ze toch allebei starten? Of treed dan de drie ruiters per land regel in werking?
susannevdv schreef:Als er nog twee tussenuit vallen dan mogen ze toch allebei starten? Of treed dan de drie ruiters per land regel in werking?Er mogen helaas maar 3 per land door.