Denk al vanaf dat dit in het nieuws is gekomen dagelijks meerdere keren aan dit meisje. Wat vreselijk dit. Elke keer hoop ik op goed nieuws als ik het topic weer aanklik.
Bietjuhh je kunt het meisje! Kom op, je gaat dit winnen.
Vandaag zat ik in de auto en was chagarijnig en verveeld, met een lichte vlaag van ongeluk in me. Totdat ik aan Bietjuhh dacht! En dacht, dit meisje vecht letterlijk voor haar leven, ze zou dankbaar zijn voor zelfs nog maar 1 dag hier gezond en wel mee te mogen maken. En ineens voelde ik alle chagarijnige, verveelde en ongelukkige gevoelens plaatsmaken voor dankbaarheid.
Ik hoop met heel mijn hart dat dit meisje weer wakker word, en gezond en wel verder kan gaan in het leven. En ik weet zeker dat ze dankbaar zou zijn voor iedere dag.
tootje71
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-12 20:03
ook ik kijk meerdere malen per dag naar een update en wat hoop ik dat er staat dat het beter gaat..ik ken haar niet maar jeetje wat leef ik mee en wat hoop ik dat ze weer mag gaan genieten van het leven ..
Hier precies hetzelfde. Ik denk dat het vooral komt omdat de meeste van ons foto's van haar hebben gezien en er nu dus ook echt een gezicht bij is. Dat versterkt het gevoel van 'kom op!', zo'n jonge meid mag gewoon nog niet van de wereld gaan, dat zou niet eerlijk zijn.
Update Klein heel klein licht puntje voor onze kleine vechter er is klein beetje activiteit in de hersenen. We blijven hopen. Bietjuhh geeft niet op.
laat dat kleine lichtpuntje, een flinke schijnwerper worden wens iedereen zoveel kracht en sterkte, wat een moeilijke tijd maakt de familie door
Laatst bijgewerkt door Angela op 08-09-12 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam gewijzigd in boktnaam
Louise74
Geplaatst: 07-09-12 20:46
avalonnancy
Geplaatst: 07-09-12 20:49
stille meelezer... om aan te sluiten bij louise74
BeauGeste
Geplaatst: 07-09-12 20:53
Laat dat kleine lichtpuntje een kaarsje zijn dat steeds feller gaat branden! Zo'n jonge meid die op dat moment deed wat ze waarschijnlijk het liefst deed, een ritje te paard.. Hoop dat er gauw goed nieuws volgt!
Zilfstar
Geplaatst: 07-09-12 20:53
Hier bidden we ook nog steeds! Geef niet op B!
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 07-09-12 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt
esje01
Geplaatst: 07-09-12 20:54
We blijven hopen en bidden, laten we onze kaarsjes bundelen en hopen dat het sprankje licht wat gloort, mag groeien tot een lichtbundel van hoop en positieve energie die B. sterken op haar weg van herstel.
Lees ook al die tijd al stil mee en kijk iedere keer weer naar een update of die er al is. Gelukkig is er een klein beetje hoop maar kleine beetjes hoop kunnen ook ineens groot worden. Dus kom het moet goedkomen.
ik wil familie vrienden en iedereen die haar kent heel veel sterkte wensen! ik lees al mee vanaf het begin maar wist niet wat ik moest posten! en kijk elke dag naar update, meis wees sterk je kan het je bent al zo sterk!!
TessaS
Geplaatst: 07-09-12 21:08
Ik blijf bidden voor haar, kom op meisje ! Heel veel sterkte gewenst voor haar familie en vrienden!
Ook ik lees al even stil mee, maar te sprakeloos geweest om wat te posten. Ik wil allereerst de familie heel veel sterkte wensen! Gelukkig is er een positief puntje! Hopen dat dit doorzet!
Ik blijf ook duimen draaien dat het weer goedkomt met haar! veels te jong is ze nog..
mar10tje
Geplaatst: 07-09-12 21:16
Lieve Bietjuhh, kom op, vecht voor wat je waard bent, voor alles wat je in je hebt... lieve familie en vrienden, ik wens jullie alle kracht en sterkte toe in deze ongelooflijk zware periode.