hmm ik heb overwogen met Verdi te dekken dit jaar.. niet gedaan omdat het niet zo past bij mijn merrie ... maar nu ik hem hier zie had dat commercieel nog wel eens heel leuk uit kunnen pakken..
ANOUKIEE
Geplaatst: 04-08-12 13:04
Cyruss_ schreef:
Janski schreef:
voorals nog zijn we samen met Engeland de enige die twee ruiters gekwalificeerd heeft
Echt ja?! *trots*
Staan toch al maaar Qtjes bij de uitslagen lijst neem aan dat deze ook al zijn gekwalificeerd?
De fokker van die van mij had er ook een veulen van uit dezelfde jaargang en die is tot de verrichting gekomen, de nafok van Verdi doet het helemaal niet slecht.
Mayflower_
Geplaatst: 04-08-12 13:05
Cyruss_ schreef:
Janski schreef:
voorals nog zijn we samen met Engeland de enige die twee ruiters gekwalificeerd heeft
Echt ja?! *trots*
Staan toch al maaar Qtjes bij de uitslagen lijst neem aan dat deze ook al zijn gekwalificeerd?[/quote]
Neu ik zit ook een beetje te twijfelen nu maar ik wist het helemaan niet dit jaar. Die Quidam zat me dwars ik ben eerst voor Upgrade gegaan die was ook even OS kandidaat.. maar dat pakte niet nu Van Gogh erop gezet.. Ik kijk dit soort wedstrijden toch ook altijd een beetje om te zien heo e.e.a. gefokt is en om wat insppriatie op te doen.. dubbel interessant dus