Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:11

Of Toot heeft vlak voor de OS "net" een blessure opgelopen of MAR gaat af als een gieter.

Als ze toch starten op de OS, dan is de druk op MAR giga groot en zie dan maar te presteren. Je moet dan echt van hele goede huize komen om dat te kunnen.

Maar je heb ook een komisch act nodig zo tussen het serieuse rijden door. MAR kan daar voor zorgen. :+

Ik geloof dat de Fam Rath en PS op een grote roze wolk leven. Het is echt een penny soap. Een paard kopen die alles kan en dan denken dat (stief zoonlief het ook na kan doen. Best zielig als je zo bent. Of ze hebben allemaal een dikke plaat beton voor hun kop!

Ik hoop dat Toot snel terug gaat naar degene die echt een combi vormt!

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:13

PhiaBink schreef:
Of Toot heeft vlak voor de OS "net" een blessure opgelopen of MAR gaat af als een gieter.

Als ze toch starten op de OS, dan is de druk op MAR giga groot en zie dan maar te presteren. Je moet dan echt van hele goede huize komen om dat te kunnen.

Maar je heb ook een komisch act nodig zo tussen het serieuse rijden door. MAR kan daar voor zorgen. :+

Ik geloof dat de Fam Rath en PS op een grote roze wolk leven. Het is echt een penny soap. Een paard kopen die alles kan en dan denken dat (stief zoonlief het ook na kan doen. Best zielig als je zo bent. Of ze hebben allemaal een dikke plaat beton voor hun kop!

Ik hoop dat Toot snel terug gaat naar degene die echt een combi vormt!

helemaal mee eens! _/-\o_

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:13

Sorry ik had nu een beetje een evil gedachten;
ze doen dit gewoon allemaal express zodat wij denken dat ze geen kans maken op de OS of andere wedstrijden.
Maar ondertussen .......
Rijden ze stiekem de sterren van de hemel _O- sorry ging beeld denken.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:14

_San87_ schreef:
N0a schreef:
Denken ze dan niet aan het welzijn van het paard? Belachelijk vind ik het..

Nou, dat lijkt me toch echt wel. Een paard van miljoenen verwaarloos je niet.

"Eine Hengstschau ist kein Zeichen dafür, wo Totilas tatsächlich leistungsmäßig steht", sagte Rath SPIEGEL ONLINE. Seine Erklärung: "Totilas durfte nach seiner Verletzung noch keine Seitengänge gehen. Der Auftritt wurde falsch angekündigt. Die Kür zu zeigen, war nie geplant."

Als je een paard dan vervolgens toch de zijgangen gaat laten tonen, terwijl die hierbij pijn zou hebben of het te zwaar zou zijn en smoesjes blijft verzamelen voor het gedrag van Totilas, dan geef je niet heel veel om je paard.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:15

Als je de sterren van de hemel kúnt rijden, dan doe je dat echt wel in dé setting die heel veel dekkingen kan opleveren, zoals bijv in de hengstshow van de eigenaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:16

N0a schreef:
Lovely schreef:
N0a, PS kan zich niet veroorloven om Totilas niet te laten zien.

Denken ze dan niet aan het welzijn van het paard? Belachelijk vind ik het..

Jawel, maar geen ingewikkelde truukjes.

Bovendien wil jij niet weten hoeveel toppaarden de komende maanden vaste gast zijn bij bepaalde klinieken en dierenartsen om te zorgen dat ze voor de Spelen niet uitvallen.

NienSCHaap

Dees schreef:
Als je de sterren van de hemel kúnt rijden, dan doe je dat echt wel in dé setting die heel veel dekkingen kan opleveren, zoals bijv in de hengstshow van de eigenaar :D

Was ook maar een rare evil gedachten :') (verveel me ben dus wat hilarisch aan het beeld denken)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

N0a schreef:
_San87_ schreef:

Nou, dat lijkt me toch echt wel. Een paard van miljoenen verwaarloos je niet.

"Eine Hengstschau ist kein Zeichen dafür, wo Totilas tatsächlich leistungsmäßig steht", sagte Rath SPIEGEL ONLINE. Seine Erklärung: "Totilas durfte nach seiner Verletzung noch keine Seitengänge gehen. Der Auftritt wurde falsch angekündigt. Die Kür zu zeigen, war nie geplant."

Als je een paard dan vervolgens toch de zijgangen gaat laten tonen, terwijl die hierbij pijn zou hebben of het te zwaar zou zijn en smoesjes blijft verzamelen voor het gedrag van Totilas, dan geef je niet heel veel om je paard.

Heeft hij wel zijgangen laten zien? Ik kan het me zo niet voor de geest halen.

horseyfries

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:18

Schouderbinnenwaarts waarbij hij telkens aansprong in galop

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:19

Lovely schreef:
Jawel, maar geen ingewikkelde truukjes.

Bovendien wil jij niet weten hoeveel toppaarden de komende maanden vaste gast zijn bij bepaalde klinieken en dierenartsen om te zorgen dat ze voor de Spelen niet uitvallen.

Dat die paarden top begeleid worden onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" is iets héél anders dan met een revaliderend paard wat blijkbaar nog geen zijgang mag lopen een hengstenshow rijden (al geloof ik helemaal NIETS van dat verhaal).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:20

horseyfries schreef:
Schouderbinnenwaarts waarbij hij telkens aansprong in galop

Ah, ja, je hebt gelijk. Maar ik denk dat Rath in deze heeft gedoeld op appuyementen, al is het wel een rare uitspraak... Dat is zonder meer waar.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:21

horseyfries schreef:
Dat die paarden top begeleid worden onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" is iets héél anders dan met een revaliderend paard wat blijkbaar nog geen zijgang mag lopen een hengstenshow rijden (al geloof ik helemaal NIETS van dat verhaal).

Smoesjes vertellen zijn ze de laatste tijd erg goed in, vooral omdat ze elkaar allemaal tegen spreken. Niet genoeg tijd voor het losrijden, geen kür aangekondigd. Straks gaan ze ons nog vertellen dat het aan het publiek lag, ze klapte te hard :')

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:24

N0a schreef:
Smoesjes vertellen zijn ze de laatste tijd erg goed in, vooral omdat ze elkaar allemaal tegen spreken. Niet genoeg tijd voor het losrijden, geen kür aangekondigd. Straks gaan ze ons nog vertellen dat het aan het publiek lag, ze klapte te hard :')

Tja, het is natuurlijk ook alweer wat tijd geleden dat hij applaus gehoord heeft. :=

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:39

Totilas heeft ineens continu iets. Bij edward zelden, sterker nog hij kwam toen zelfs bijna een keer de keuring niet door omdat hij zo ongelofelijk soepel was.

Ik vind dat de rath familie te veel nadruk legt op de OS. Dat de hele fam er al aan deel heeft genomen. Dat totilas naar de OS zou gaan was al zeker voordat er een ruiter voor was.

Dat hij hoge punten heeft gereden klopt. Maar dat is bij toot ook wel een beetje standaard, als ze van hem waren geweest was het hoger geweest. Ik denk dat iedereen op dat niveau die score met totilas kan halen. Totilas kan beter, ik denk dat je als ruiter daar juist heel fijngevoelig voor moet zijn om hem daarnaartoe te rijden

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:42

Leuk als hij ''terug'' komt maar dan hadden ze hem maar niet moeten verkopen..
Die duitsers zijn ook niet gek

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:44

Zensation schreef:
Ik denk dat je noch de Fam. Rath, noch de Fam. Shockemohle en noch de "Fam". Gal hier de "schuld" van moet geven. De enige partij die zich beter eerst eens even flink achter de oren had moeten krabben voordat je een deal zoals deze sluit is de Fam. Visser. Ik veroordeel de verkoop niet, maar ik denk dat het daar al mis is gegaan. NED-DUI blijft een gevoelig puntje....!

Sorry?!?!
Waarom zou de fam. Visser zich achter de oren moeten krabben??????????????. Wat is er daar dan al misgegaan? Verkoop is rond, de ene partij heeft geld de andere partij een paard.
Dat e.e.a. , mede door een babbelforum als Bokt het soapgehalte van GTST verre overstijgt, kan de Fam. Visser niet verweten worden.
Jij verwacht van een serieuze zakenman dat íe zich gaat afvragen wat Nederland ervan vindt als hij een paard meer dan uitstekend kan verkopen. Wake up, stap in de wereld van de grote mensen die zaken doen.
En wat Ned-Dui betreft: het merendeel hier zal amper weten wat 40-45 inhoudt, dus hou daar alsjeblieft helemaal over op.
Laatst bijgewerkt door CharleyT op 10-02-12 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:45

Ik hoop echt dat hij ooit terug komt, hij hoort gewoon echt bij Edward.

Die laatste zin: “Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille. Mocht dat niet lukken, dan houden we zeker niet minder van hem.”

Laat me niet lachen, dan moet er echt nog veel gebeuren ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:46

Pfoe, alleen al dat die vader zegt dat hij 'zeker niet naar een Oostenrijker' gaat :r En dat hij het raar vindt dat Edward Totilas terug wil?! Vind je het gek???
En kans op een medaille bij de OS hé..? Grap van de eeuw _O- Zeker als Adelinde, Patrick, Steffen, Edward en Charlotte niet meedoen :')

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:46

Ja zonde is het.
Toch vind ik de laatste twee artikelen wel erg ver gaan. de sneer naar ed, mag hopen dat het media bombarie is want dat is natuurlijk echt onder de gordel. en zegt meer over hem als over ed of een ander.

En de smoesjes rond om de vertoning bij ps. tja ik weet t niet. alles wijst er op dat het paard gewoon niet loopt bij rath.

De OS, we gaan het zien, hoe het ze vergaat. Voor totilas hoop ik wel dat ze niet af gaan als een gieter. zou het zo zonde vinden van het paard!!!
Het kan twee kanten opgaan. Of ze lopen de sterren van de hemel en dit is allemaal om straks ineens de wereld te laten schrikken dat ze wel een combi zijn < of ze gaan totaal af en rijden but punten en verknoeien de os. als hij zichzelf weet te kwalificeren.
Ik ben erg benieuwd.

Hoop voor ed dat toot terug komt, Hoop doet leven zou toch gaaf zijn als het in paardenland een keer een happy end is. toch stiekem (penny)

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:47

_Mondy_ schreef:
Ben ik trouwens de enige die zich er mateloos aan kan storen dat er bijna altijd een foto van Gal en Totilas bij een nieuws bericht staat (niet alleen op bokt), zelfs als het artikel over Totilas en rath gaat ? We weten nu onderhand wel hoe goed die combi was, ik vind het dan ook niet eerlijk tegenover de huidige ruiter en eigenaren. Hoe zou je het zelf vinden als jouw nieuwe kanjer telkens overal met de vorige eigenaar opduikt ?

Als rath wat meer wedstrijden zou rijden dan zijn er ook wat meer fotos

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:50

Ik wil hier wel een respect uiten voor Edward dat hij verstandig zijn mond houd.
Nog niets ''negatiefs'' van zijn kant gehoord. Respect. Het zal voor hem vast niet makkelijk zijn.
Kan je van de duitse kant niet zeggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:51

Reken MAR niet af op de uitspraken van paps. Die heeft MAR niet in de hand.

Odieta

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:56

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:57

CharleyT schreef:
Zensation schreef:
Ik denk dat je noch de Fam. Rath, noch de Fam. Shockemohle en noch de "Fam". Gal hier de "schuld" van moet geven. De enige partij die zich beter eerst eens even flink achter de oren had moeten krabben voordat je een deal zoals deze sluit is de Fam. Visser. Ik veroordeel de verkoop niet, maar ik denk dat het daar al mis is gegaan. NED-DUI blijft een gevoelig puntje....!

Sorry?!?!
Waarom zou de fam. Visser zich achter de oren moeten krabben??????????????. Wat is er daar dan al misgegaan? Verkoop is rond, de ene partij heeft geld de andere partij een paard.
Dat e.e.a. , mede door een babbelforum als Bokt het soapgehalte van GTST verre overstijgt, kan de Fam. Visser niet verweten worden.
Jij verwacht van een serieuze zakenman dat íe zich gaat afvragen wat Nederland ervan vindt als hij een paard meer dan uitstekend kan verkopen. Wake up, stap in de wereld van de grote mensen die zaken doen.
En wat Ned-Dui betreft: het merendeel hier zal amper weten wat 40-45 inhoudt, dus hou daar alsjeblieft helemaal over op.

Mee eens, de fam. visser zou zich in mijn ogen niet achter de oren hoeven krabben.
Dat sommige een andere keuze zouden maken, voor een uniek, talentvol paard gaan ipv voor de 10-15 miljoen is natuurlijk aan ieder voor zich, Fam. visser heeft deze keuze gemaakt en daar is helemaal niks mis gegaan, gewoon handel.
Dat wij het als Nederlanders jammer vinden is een ander verhaal.

Ik denk dat NED-DUI op dit vlak meer een gevoelig punt is vanwege de rivaliteit op het hippische gebied, dan dat dit nog iets met de oorlog te maken kan hebben.

EDIT: ik hoop zeker niet dat ze afgaan als een gieter, wel hoop ik dat het recht zegenviert (in mijn ogen) en dat MAR en toot niet de gouden plak winnen... het mag de combi namelijk wel duidelijk zijn dat ze niet de combi zijn die EG en toot waren. Maar dat is mijn mening...
Laatst bijgewerkt door ownwise op 10-02-12 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:03

Van mij hoeft ie niet af te gaan, dat zou ik wel sneu vinden, en zonde van zo'n paard als totilas, maar hoop wel dat Nl weer winnen gaat.. dus euh anky zadel je paard ! en fluit het team bij elkaar (ownee dat laatste doet sjef, :j Adelinde,patrick, ed, hans en de rest!! . Nl moet gewoon weer winnen.. EN dit keer ook team goud :) (ben natuurlijk wel voor nl) al vind ik het sowieso gaaf om gewoon te genieten van het niveau !!!!!!!

Het mooiste zou zijn als DUI en ENG fantastisch presteren. een prachtige OS laten zien en wij er vervolgens met goud vandoor gaan! Gewoon eerlijk gewonnen !
Adelinde mis individueel goud?
Laatst bijgewerkt door Odieta op 10-02-12 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt