Twiggy2008 schreef:bastiano680 schreef:Ik weet welk bedrijf jij bedoelt, en ik ben absoluut geen fan van dat bedrijf. Maar de ponys staan in boxen tegenwoordig en komen meerdere keren per week met zijn allen in de springtuin.
Dus als je dit soort dingen zegt, zeg dan wel de waarheid.
Eh sorry???? Heb jij het nou over die manege of over de stalling waar mijn eigen paard staat?????
Bovenstaand bericht van mij wat jij gequote hebt gaat over de stalling waar ik mijn paard buiten heb staan. Daar zijn geen stands en is ook geen springtuin.![]()
In desbetreffende manege ben ik zo'n twee jaar geleden voor het laatst geweest. Toen stond alles nog in stands. Dus die boxen zijn gloednieuw dan. Ik ga het eens vragen aan een kennisje van me, die staat daar ook met haar paard. Ik weet dat ze bezig waren met ruimte maken om de paarden eens los te kunnen gooien (naast de twee binnenbakken en de springtuin). Is dat al geregeld? Mag dan ook wel hoog tijd worden, want die manege bestaat al eeuwen en al die jaren zijn die mogelijkheden er nooit geweest. Kwam er als jong kind al, maar tegenwoordig heb ik er weinig te zoeken.
Inmiddels ben ik erachter dat bij desbetreffende manege dus nog wel stands zijn. Helaas.