Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
double schreef:Marjoow schreef:Laatste nieuws is met welke paarden hij naar Oslo gaat...
Double: Voor EDWARD GAL! En de nederlandse dressuursport, en voor alle fans van dat topduo, van de komende medailles in 2012.
Dus zij moeten risico's nemen en bedrag van 10-15 miljoen afslaan... Voor Edward, voor de nederlandse dressuursport en voor alle fans?
Mochten ze ooit aan de grond komen te staan, geen geld hebben oid, dan komen deze mensen ze natuurlijk van de ondergang redden?En dat is puur hypothetisch...
Zoals ik al zei, als men zo'n paard zó graag wil houden, moeten er andere acties ondernomen worden. Je kunt een eigenaar niet dwingen een paard te houden. Zij hebben dat paard niet voor anderen.
66996236 schreef:AARRRGGG!!! wat een ontzettende *piiiiiiieeeeeeeeeeeep* en *pieeeeeeeeeep* zijn de moorland stables.
Kan me er echt boos om maken, nederlanders zien alleen maar geld!!
Toto en edward moeten bij elkaar blijven. Zal me echt bescheuren als een ander dat er niet uithalen kan..
66996236 schreef:AARRRGGG!!! wat een ontzettende *piiiiiiieeeeeeeeeeeep* en *pieeeeeeeeeep* zijn de moorland stables.
Kan me er echt boos om maken, nederlanders zien alleen maar geld!!
Toto en edward moeten bij elkaar blijven. Zal me echt bescheuren als een ander dat er niet uithalen kan..
Bomba schreef:Marjoow schreef:Zo'n paard kom je maar 1x tegen hoor. Een tweede Totilas is er niet zo snel. Gekloond of niet.
Het paard van die Spanjaard op de WEG liep anders op vrijwel dezelfde manier hoor..
Misschien is het een idee om wat Andalusiërs goed te keuren bij het KWPN..
wonderworst_ schreef:Bomba schreef:
Het paard van die Spanjaard op de WEG liep anders op vrijwel dezelfde manier hoor..
absoluut niet! de kracht en soeplesse heeft totilas wat dat ding echt niet had!
Lovely schreef:Wat zitten er hier trouwens onsportieve bokkertjes, je gaat toch niet serieus hopen dat het straks helemaal mis gaat met Totilas? Wie zegt trouwens dat iemand anders hem gaan rijden en uitbrengen? Misschien gebeurt dat wel helemaal niet?
Bomba schreef:Marjoow schreef:Zo'n paard kom je maar 1x tegen hoor. Een tweede Totilas is er niet zo snel. Gekloond of niet.
Marjoow schreef:Totilas zal veel waard blijven. En er kan áltijd wat gebeurden. Maar ze hadden hem op zn minst tot 2012 kunnen houden, voor Edward zoiezo.
double schreef:Zidore schreef:en als hij morgen kreupel zou zijn, veulens lelijk zouden zijn, geen prijzen meer zou winnen, de komende jaren een wereldwijde legende zou zijn geworden..., ze er de komende jaren wel 30 miljoen aan hadden kunnen verdienen etc. etc.
ja als m'n oma wieltjes had gehad was ze wel een bus geweest!!
als als als
het gaat er om dat het een verlies is voor NL en dat vind ik erg jammer!
Je hoort mij niet zeggen dat het geen verlies is. En zeker voor Edward, de band die hij met Totilas had was prachtig.
Maar de keuze van de eigenaren vind ik gewoon meer dan logisch. Als we zo'n paard persé voor de Nederlandse sport willen houden is dat niet aan hen, dan moet er maar een stichting opgericht worden.
Hoe lang kan jij een bod weerstaan dat steeds meer oploopt en dit maal dus totaan de 10-15 miljoen.....