het is een blad van het welsh-stamboek, dus het blad heb ik wel maar een link niet, helaas voor jou. Misschien als je even het stamboek belt, dat ze je een blad willen toesturen.
Branca
Geplaatst: 28-05-10 22:51
Ik kreeg vanmorgen deze mail (staat ie nu daar..of bij Brouwers?):
Sowieso had ik wel graag eens een degelijke standfoto van hem willen zien. Denk dat de hengst te kort is voor mijn merrie en ik geloof ook dat ik niet met hem wil fokken. Zal vast een goede hengst zijn, maar als ik kijk wat er nog meer rondloopt dan weet ik het wel. Heb er dus even goed over nagedacht.
Ben ook wel benieuwd naar zijn gangen, karakter etc. dus hij is nou alleen nog maar bij Welsh Part Bred goedgekeurd ? Of helemaal niet haha, volgens mij haal ik alles door elkaar
Wat voor merrie doe je bij P&P Loriene? Ben benieuwd!
Lijkt me een leuke hengst, hij heeft goed gepresteerd, dat is duidelijk, maar kan nergens info vinden over zijn karakter/ gangen duidelijke standfoto etc.
franka75
Geplaatst: 31-05-10 15:26
ik ben blij dat hij tenminste nog een goede stal heeft nu en niet afgeserveerd is
Feria
Geplaatst: 31-05-10 15:31
hoop maar dat powie t goed heeft. Ben blij dat ie er nog mooi voorkomt en verzorgd wordt. Heb de hele tijd van de rechtszaak een beetje gevreesd dat ie vergeten werd, maar dat blijkt gelukkig niet het geval! Ben zo blij dat ik nog eens een foto van powie zie! Ben zo blij dat mijn maatje het goed maakt..
P&P komt uit een bijzonder goed lijntje qua merries, dus ik denk dat hij bij de juiste merries erg goede nakomelingen kan geven.
schimmie
Geplaatst: 08-06-10 15:49
ERMELO (08-06-2010) - Het NRPS heeft de D-ponyhengst Power and Paint goedgekeurd. De zeer bekende valkkleurige hengst heeft onder vier amazones vijf keer aan het EK dressuur voor pony's deelgenomen en dit steeds met zeer goede resultaten. Inmiddels is Power and Paint 17 jaar. Door een blessure kan hij niet meer in de sport worden uitgebracht, maar dekken kan hij nog wel. Hij was in Duitsland al lang goedgekeurd in Rijnland en ook het NRPS heeft hem nu mede dankzij zijn indrukwekkende sportcarrière met open armen ontvangen. Power and Paint stamt van Power Boy uit een merrie van de internationale dressuurhengst Dancer. Hij werd gefokt door W. Willems uit het Duitse Meseberg en staat ter dekking op Hengstenhouderij Korenbloem in Weert. bron: NRPS