Michael1104 schreef:hoho zulke dingen mag je niet zeggen hier, alles rondom totillas in namelijk geweldig
Ik zeg toch niks over Totilas? Totilas is ook geweldig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Johanna59 schreef:Neem Gribaldi, heeft het zelf erg goed gedaan in de sport, maar zijn nakomelingen zijn ook fantastisch. Dus wordt (werd sorry) een dekking iedere keer duurder.
sarabande schreef:Johanna59 schreef:Neem Gribaldi, heeft het zelf erg goed gedaan in de sport, maar zijn nakomelingen zijn ook fantastisch. Dus wordt (werd sorry) een dekking iedere keer duurder.
Van de doden niets dan goeds, maar Gribaldi heeft van alles rondlopen en pas dit jaar, nadat Totilas op het toneel verschenen is, is zijn dekgeld omhoog gegaan.
Johanna59 schreef:toch blijft het gek, de manier waarop de dekkingen van Totilas worden aangeboden. Verschrikkelijk hoog tarief......... Je wilt toch een veulen van een bewezen hengst. Ten minste voor dat geld. Niemand weet nog wat de veulens van Totilas gaan doen. Als ik in overweging zou nemen een zo dure hengst te nemen, dan wilde ik ten minste zijn nakomelingen onder het zadel zien.
janderegelaa schreef:Vind het geen wereldschokkend goeie merrie's eigenlijk. Die Elitemerrie van Jazz klinkt leuk maar er zit nagenoeg geen hogere sport in de moederlijn en die D-Day merrie komt uit een stamboekmerrie van Clavecimbel x Statuar. Behoorlijk inteelt dus.
Zoals ik het op Paardenfokken kan zien zitten er achter die Negro merrie ook een paar generaties zonder predikaat.
Dus...ik ben blij voor de mensen die er mee "mogen" dekken maar ik vind niet dat er er echt super streng geselecteerd is.
dressuurtje1 schreef:Die Elite merrie van Jazz heeft wel het Sportpredikaat, en haar moeder ook. Dat betekent wel dat ze beiden Z2 dressuur zijn of hoger.....janderegelaa schreef:Vind het geen wereldschokkend goeie merrie's eigenlijk. Die Elitemerrie van Jazz klinkt leuk maar er zit nagenoeg geen hogere sport in de moederlijn en die D-Day merrie komt uit een stamboekmerrie van Clavecimbel x Statuar. Behoorlijk inteelt dus.
Zoals ik het op Paardenfokken kan zien zitten er achter die Negro merrie ook een paar generaties zonder predikaat.
Dus...ik ben blij voor de mensen die er mee "mogen" dekken maar ik vind niet dat er er echt super streng geselecteerd is.