wat wil je weten? ze heeft in het Z landelijk meegereden, ze had 1 balk en idd 21e geworden
UnderIlse
Geplaatst: 24-01-10 23:21
Dat wilde ik inderdaad even horen Heeft ze beetje goed gereden of niet? Zal trouwens van wel:P Ik spring elke week bij haar =D.
Laatst bijgewerkt door UnderIlse op 24-01-10 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
magictwist
Geplaatst: 24-01-10 23:23
jaah klopt.. !!
aahw sjonge hee.. heb net ff dat filmpje * nog een keer* terug gekeken ..en ik blijf me verbazen hoor!! ... wat een geluk heeft Marc gehad... Hoe Opium zijn hoef bij het opstaan echt vlak naast het hoofd van Marc plaatst... scheelt echt zeeeeer weinig!! ... echt een opluchting dat het mee lijkt te vallen met Opium.. maar ben toch ook wel oh zo blij dat Marc niks mankeert, op wat beursheid na
Biertabje
Geplaatst: 24-01-10 23:26
UnderIlse schreef:
Dat wilde ik inderdaad even horen Heeft ze beetje goed gereden of niet? Zal trouwens van wel:P Ik spring elke week bij haar =D.
naja was niet goed genoeg! 21e worden vd 32 maar 1 balk is nooit slecht! alleen de rest was wat beter!
Ben ook geweest gisteravond, leuke ervaring hoor! Geer heeft wat rondjes in de bak gereden en geklaagd over zijn spierpijn....
Maar Edward gaf daarna ook nog een clinic, briljant hoe die de oefeningen zo simpel en gewoon eruit rijdt, wat is hij goed en eerlijk. Jammer dat de clinic zo abrupt afgebroken werd omdat Geer zo nodig een bloemetje moest geven.
Ook nog Jean Paul Pignon, gaaf om te zien hoor, ze hadden er niet allemaal even veel zin in, maar prachtig hoe hij dat voor elkaar krijgt.
En de Black Pearls of Rythm waren voor mij ook een aangename verrassing, wat gaaf om te zien zo'n grote fanfare met galloperende friezen erdoorheen! Top
Springert
Geplaatst: 25-01-10 09:53
Veel sensatie en geouwehoer zeg! Met Opium is weinig aan de hand en zijn kootbeen heeft hij al helemaal niet gebroken! Ik denk dat 'ie over 2 weken weer topfit is.
Ik hoorde gister nog op het nieuws dat Opium een peesblessure heeft en dat nog verder word onderzocht. Wat een val zeg! Ik schrok me kapot. Ben ook wel benieuwd naar een filmpje van Geer en Gal, ik kon er helaas niet bij zijn maar volgend jaar hoop ik wel in het publiek te zitten! Iedereen die gefilmd heeft, we stellen het op prijs als het met ons gedeeld word (youtube!)
ik wist niet eens dat gerard joling paard kon rijden ziet er erg leuk uit ! en wat zonde als opium een peesblessure heeft !!
Ibalia
Geplaatst: 25-01-10 13:08
Heeft iemand ook nog een filmpje van het optreden van Advendo met de friese paarden? Toevallig zitten wij ook nog een beetje in de majorettelarij en zien we Advendo ook regelmatig optreden. Dat is vaak een heel spektakel. Ik kan me voorstellen dat het prachtig moet zijn geweest met de paarden erbij!
Staan wel filmpjes van Advendo op you tube met de friezen.
Zoekterm: black pearls of rythm
magictwist
Geplaatst: 25-01-10 13:21
tjeeeehtjee!! ... kippen vel. .. wat mooi hee.. had dat Black pearls of rythm nog helemaal niet gezien. . en die friezen .. wat knap heej .. echt helemaal ge-wel-dig.