Aria_zz schreef:Cindeeh: sachertorte Raymond: goeie keuze, kun je lekker hard mee klakken :pI know. Als je maar niet verwacht dat we braaf rondjes gaan lopen.
Cindeeh schreef:Ik heb zin om vandaag weer wat te bakken, iemand nog ideeën? gister al brood gemaaktAppeltaart Dan kom ik langs.
Hahahha, Sachertorte word hem niet, ben niet zo'n fan van zoveeeel chocolade. En een cheesecake bak je niet hahah flauw
milou123 schreef:Cindeeh schreef:Ik heb zin om vandaag weer wat te bakken, iemand nog ideeën? gister al brood gemaaktAppeltaart Dan kom ik langs.Ik kan heel lekker appeltaart maken
milou123 schreef:Cindeeh schreef:Ik heb zin om vandaag weer wat te bakken, iemand nog ideeën? gister al brood gemaaktAppeltaart Dan kom ik langs.Niks verslaat de onweerstaanbare geur van verse appeltaart uit de oven
deus_ex schreef:DMZSniper schreef:Autorefresh for the win Firefox + ReloadEvery @ 5s Word je gek van, het verspringt steeds
Cindeeh schreef:Ben bang dat er dan niet veel van de taart overblijft dankzij die duiven...CatapultNL?
Cindeeh schreef:Wie komt er appeltaart eten? Beetje ver reizen om daar nu de afsluitdijk voor over te steken, maar mocht je in Zutphen nog wat mee hebben...
Haha mocht de meeting en alles doorgaan en ik kan neem ik zeker wat mee!kan iedereen mijn avatar nu zien?