Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nouks schreef:Cindeeh schreef:Pfff, krijg van vele te horen dat ik zo'n rare foto heb xD
Had een foto van 'Eric' van True blood. (die heb ik nog steeds op B&B, heel vreemd)
Iedereen valt erover
![]()
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen, dan had ik je zéker aangesproken
Ossi schreef:DMZSniper schreef:En weer wordt ik overtuigd dat Opera een van de betere browsers is. B&B vertraagt niet de hele browser bij het verversen xD
Que
DMZSniper schreef:F5 op B&B in Pale Moon (Snellere Firefox) = Kan browser niet gebruiken terwijl B&B wordt ververst (enkele seconden lang).
F5 in Opera, zelfde situatie = ververst binnen 1 seconde en de rest van de tabjes gewoon bruikbaar
Ossi schreef:DMZSniper schreef:F5 op B&B in Pale Moon (Snellere Firefox) = Kan browser niet gebruiken terwijl B&B wordt ververst (enkele seconden lang).
F5 in Opera, zelfde situatie = ververst binnen 1 seconde en de rest van de tabjes gewoon bruikbaar
Ik merk geen verschil met IE7, maar om dat nou een van de betere browsers te noemen
DMZSniper schreef:milou123 schreef:
Jezus. hoe vaak is dat wel niet per dag.![]()
Even rekenen
Zonder schrikkeljaar: 178 en soms 179 keer per dag
Geen leven?
Je denkt toch niet dat ik geloof dat je dat hebt gerekend als het woord voor woord in het bericht staat?
milou123 schreef:DMZSniper schreef:Je denkt toch niet dat ik geloof dat je dat hebt gerekend als het woord voor woord in het bericht staat?
O haha, had ik mezelf weer moeite kunnen besparen.
Ik heb alleen de titel gelezen, toen wist ik genoeg.
De rest vond ik niet interessant genoeg om te lezen eigenlijk.
O haha, had ik mezelf weer moeite kunnen besparen.
Ik heb alleen de titel gelezen, toen wist ik genoeg.
De rest vond ik niet interessant genoeg om te lezen eigenlijk.
Aria_zz schreef:jullie gaan veel te snel! ik moet hier mijn verslagen schrijven, zo meteen naar mijn paard om dressuur er nog maar eens in te krijgen... ik kan jullie echt niet volgen![]()
tante_trien is weg heb ik gezien, trouw met ossi op 1/4/2014, sani is grammer nazi,
nog dingen die ik in een notendop moet weten voor ik weer geen tijd heb?