FEI Europese Kampioenschappen Aken 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:44

Dallista schreef:
byjou1983 schreef:
Heb de kaarten voor volgend jaar al gekocht :D

Leuk!
Aken is voor mij een jaarlijks uitje. Ga sinds 2007 elk jaar, dit jaar dus twee keer. :o Ben verslaafd, het is zo'n geweldige sfeer, en een super publiek. Heb een adresje in de buurt waar we overnachten, en dan is het 10-15 minuten met de auto naar de parkeerterreinen, ideaal. Meestal op vrijdag shoppen in Aken, en dan zaterdag springen, en zondag dressuur Kur en springen.

Dit keer zijn we ook naar Monschau en de Eifel geweest, en eerlijk gezegd smaakte dat naar meer, zeker het idee van een e-bike daar huren en wat rondfietsen door de heuvels, dus denk dat we er volgende keer nog een paar dagen aan vastknopen. <3

Grappig, wij gaan ook al jaren achter elkaar naar Aken. Wij hebben de dauerkarten al binnen :D. Wij slapen op de camping naast de eventing, komen maandag aan. Dinsdags winkelen in Outletcenter Roermond en vanaf woensdag Aken. Echt, het verveeld nooit.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:37

_xManadisx_ schreef:
Waar parkeren jullie altijd? Ik zet hem altijd voor 6 euro bij de Bauhaus, heel rustig en 5 min lopen :)

Had ik dat geweten....ik heb 20 euro betaald...2 min.van stadion.
Maar was zo blij toen ik naar het stadion liep dat ik op de terugweg mijn auto niet vinden kon....
Zo blond...pffff

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:30

Ohhh wat tof! Ik heb de EK-poule gewonnen wat vanuit de Hoefslag ging haha :D *D
Heb mijn voorspelling toen ook echt nog 5/10 min voor tijd even ingevuld :=