Littera schreef:Ze spreken zijn naam bij elke poging beter uit. Jaa! Haha wist niet dat die bok van Verdi zo hoog was!
gabixcoen schreef:Amandavd schreef:Ik val even binnen, is het al gedaan? Wie heeft gewonnen? Ja serieus! Ik kom net thuis dus ik heb niks kunnen volgen!
gabixcoen schreef:Amandavd schreef:Ik val even binnen, is het al gedaan? Wie heeft gewonnen? Ja echt, onder een grote steen...
Amandavd schreef:Ik val even binnen, is het al gedaan? Wie heeft gewonnen? Laat het sommige bokkers maar niet lezen
Amandavd schreef:gabixcoen schreef: Ja serieus! Ik kom net thuis dus ik heb niks kunnen volgen!Zjèroen Doebbeldam!
Chocopasta schreef:Amandavd schreef:Ik val even binnen, is het al gedaan? Wie heeft gewonnen? Laat het sommige bokkers maar niet lezen Mij bijvoorbeeld, ga uit m'n plaat! JEROME DUBBELDAM JAAA!
Littera schreef:Amandavd schreef:Ja serieus! Ik kom net thuis dus ik heb niks kunnen volgen!Zjèroen Doebbeldam!Jeej wat goed zeg!!! Dankjewel! Ik had geen tijd vanmiddag dus vandaar.... Blij dat iemand het nog mee eelt!