Foto's Power and Paint laaien discussie op -update reactie-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeF

Re: Foto's Power and Paint laaien discussie op

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 07:54

Mik_ schreef:
Ik vind het wel weer een beetje overdreven eigenlijk.

Als dat meisje zegt dat ze maar 1 rondje zo heeft gelopen, wie zijn wij dan om dat niet te geloven? Enkel door een paar foto's??
Dat de (naam-kwijt) daar niet heeft ingegrepen, zou dat niet gewoon zijn omdat het misschien idd niet erger was dan dat ene rondje???

Kijk ik weet natuurlijk niet wie het bij het juiste eind heeft, ik vind alleen dat we niet allemaal zo moeten happen. Zo typisch bokt, als er maar iets te zaniken valt springt iedereen er als de kippen bovenop. Misschien heeft ze wel gewoon gelijk, en hoeft het niet zo opgeblazen te worden.

Hier ga ik volledig in mee. Dit is mijn laatste reactie op het topic. Ik neem hier geen deel meer aan Lachen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 07:56

charlieb0y schreef:
Misschien wel, misschien niet. We zullen nooit precies weten waarom dat zo gebeurd is, maar we hebben ook geen bewijs dat het de hele tijd zo is doorgegaan. Om deze reden ga ik hier geen woorden meer voor vuil maken. Ik ga in dit geval geen partij kiezen. Ik hou mensen niet tegen die dat wel willen doen, alleen sluit ik me hiervan af. Sorry, discussieren jullie maar verder Lachen..

En terecht dat erover gediscussieerd wordt. Als ik het in mijn hoofd haal om zo mijn paard los te werken voor op concours, dan word ik uitgesloten! En hier moet het maar allemaal kunnen?!?!

En je kan mij niet wijs maken dat Angela uit een ei komt. Tis een slimme meid en zij wist echt wel vantevoren (als haar verhaal klopt) dat dit niet de manier is om een paard juist bij te zetten...

Dat half Nl het achter gesloten deuren doet, prima! Moeten ze helemaal zelf weten. Maar wees ook een stoere meid, als je een keer betrapt wordt en mensen hun vraagtekens erbij plaatsen...

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 07:57

charlieb0y schreef:
Dirkje_ schreef:
Og germ beestje..!

15-jarig en niet zo slim...! Boos!

Dit is al beter gebracht dan het bericht wat je net plaatste..

Dankje Slapen

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:00

En trouwens als je de foto's goed bekijkt heeft ie minstens 3 rondjes gelopen hoor Scheve mond

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:04

Cayenne schreef:
Imke's paard? Bedoel je niet Marlies?

oeps Bloos

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:10

sigrid1182 schreef:
op andere fotos zie je dat hij naar binnen wordgehaald om te worden losgemaakt....

als coby echt aan het longeren is, vind ik het vaag, hoe ze haar handen heeft, en je ziet dat angela de rest van de longeerlijn nog vast heeft...

de manier waarop coby de longeerlijn met 2 handen vast heeft, zeg ik ze haalt de ponie naar haar toe...om stil te zetten...
......

ze doet dan wel lang over naar binnen krijgen er staan namelijk meerdere foto's zie je dat hij naar binnen kijkt maar naar binnen halen vind ik nog niet echt te zine

ten 2e heeft als je goed kijk op de laatste foto's angele de longeerlijn vast dus dan klopt der weer niks van der verhaal want daar staat angele hem doodleuk te longeren

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:33

Ik vind dit echt niet normaal.. ik dacht dat ze altijd wel lief voor power waren

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:37

chanora schreef:
Ik vind dit echt niet normaal.. ik dacht dat ze altijd wel lief voor power waren

Ze zullen hem ook vast en zeker wel goed verzorgen... Ze houden er alleen "typische" trainingsmethoden op na...

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:45

Muziek! Its all about the money, its all about the Dumdumdumdum... Muziek!

Toch vraag ik me af waarom er gekozen is om dit in het openbaar te doen?
Als dit hun manier is, zal dit alleen achter gesloten deuren gebeuren.
Ergens klopt er iets niet. Nors opkijken

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:48

Tigger schreef:
Muziek! Its all about the money, its all about the Dumdumdumdum... Muziek!

Toch vraag ik me af waarom er gekozen is om dit in het openbaar te doen?
Als dit hun manier is, zal dit alleen achter gesloten deuren gebeuren.
Ergens klopt er iets niet. Nors opkijken

Hetgeen wat niet klopt is de fotograaf die zich onder het bordje van de bakletter A had verstopt Haha!

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:20

Jeetje.....dat ziet er niet bepaald vriendelijk uit! Boos!
Zo ga je je paard/pony toch niet longeren, dat beestje kan zo toch niet lopen?? waar gaat het weer heen...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:22

Citaat:
Als ik naar het verhaal van Angela kijk, bedoeld zij dus te zeggen dat Coby haar laat zien hoe het NIET moet.

Dan is Angela wel héél erg dom als ze niet weet dat ze zo niet moet longeren

Noem het dom, noem het extreem onwetend, feit is dat zelfs mijn vriend, die 0,0 ervaring heeft met paarden, kan zien dat dit gewoon wreed is. Ik durf te wedden dat de gemiddelde leek die deze plaatjes ziet, zich af zal vragen waarom dat arme dier in godsnaam aan zichzelf vastgeknoopt (opgeknoopt?! Boos! ) wordt op een manier die geen enkele beweginsvrijhied van het hoofd toelaat. Ik vraag me af of dit dier zelfs nog wel onbelemmerd adem kan halen in deze positie!

Als je niet kunt zien dat dít niet klopt als je nota bene op EK niveau rijdt, dan is er wel iets héél raars aan de hand.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:23

Tja wat moet je van zo'n verklaring zeggen? Blijf toch met een raar gevoel zitten. Of Coby van Baalen stond er bij toen hij werd vastgesnoerd of ze kwam later aanlopen. Dan roept ze dat het niet goed gaat, berijdster wacht tot Coby er is en die mag hem binnen halen ipv dat ze hem zelf even naar zich toe haalt. Verder is het vreemd dat een paard wat dit niet gewend zou zijn dit zou accepteren. Wat verder raar is dat iemand die op dat niveau rijdt nog niet eens behoorlijk kan longeren, terwijl wij allemaal hier zien dat het toch wel heel kort is. Overigens hebben ze wel een heel mooi longeertuig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:26

Wat ik niet snap aan deze verklaring, is dat Coby wel toe staat te kijken op de foto's. Als ze het er niet mee eens was, waarom nam ze het dier gelijk niet naar binnen om de bijzet te verstellen? Het lijkt mij toch niet dat je hier een paar rondjes voor nodig hebt om te zien dat hij met zijn kin op de borst loopt.

Wat ik ook niet snap, is dat ze Power toch wel vaker longeren? Dan neem ik aan dat je weet op welk gaatje de bijzet normaal zit, en hoe je het normaal aanpakt. Dan snap ik niet waarom dit dan "per ongeluk" is gegaan. Lijkt mij toch dat je weet hoe je normaal aan het longeren bent met die ervaring. Verward

Misschien hebben ze er wel een verklaring voor, maar dit vroeg ik me gewoon af Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:29

Cayenne schreef:
Wat ik niet snap aan deze verklaring, is dat Coby wel toe staat te kijken op de foto's. Als ze het er niet mee eens was, waarom nam ze het dier gelijk niet naar binnen om de bijzet te verstellen? Het lijkt mij toch niet dat je hier een paar rondjes voor nodig hebt om te zien dat hij met zijn kin op de borst loopt.

Precies. Ik neem dan ook aan (ik bedoel: Ik weet wel zeker) dat de verklaring verzonnen is om hun eigen hachje te redden. Bah.

Ik vond Coby altijd een sympathiek mens en dacht dat ze een groot hart voor dieren had.

Ze is bij mij nu gedaald tot iets boven het niveau van die recentin het nieuws zijne Duitse amazone.

Ik hoop dat de familie van Baalen dit allemaal leest.

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:33

jeetje maar dit doet zo'n dier toch pijn,je kunt mij niet vertellen dat je hier ontspanning van krijgt

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:36

Waar kan ik de verklaring van Angela kijken?

zo van de foto's vind ik het heel dom.. echt, volgens mij kan iedereen zien dat je een pony zo niet kan longeren.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:36

Ja tuurlijk, P&P heeft 1 rondje zo gelopen ROFL
Triest dat je je er zo uit probeert te praten.
Als je een pony al zo strak vast moet zetten, weet je dat je op dat moment al niet goed bezig bent.

Volgende verklaring is zeker dat ze de verkeerde bijzetteugels te pakken hadden Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:39

Wuis schreef:
Cayenne schreef:

Precies. Ik neem dan ook aan (ik bedoel: Ik weet wel zeker) dat de verklaring verzonnen is om hun eigen hachje te redden. Bah.

Ik vond Coby altijd een sympathiek mens en dacht dat ze een groot hart voor dieren had.

Ze is bij mij nu gedaald tot iets boven het niveau van die recentin het nieuws zijne Duitse amazone.

Ik hoop dat de familie van Baalen dit allemaal leest.

Afgod Afgod Allemaal leugens om zichzelf te redden, als ze al niet ziet dat dit fout is, en dat je je pony zo niet hoort te longeren
walgelijk gewoon. en ik vind het zo jammer want ik ben zo gek op dit diertje! ik vind hem zo kicken vind het alleen jammer dat ie zich niet verzet (voor zover dat mogelijk zou kunnen zijn) ze hadden best een hoef op hun voorhoofd mogen hebben.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:40

Waar is de verklaring van Angela? Lachen

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:41

Walgelijk dit vind ik echt niet normaal heel zielig

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:42

Jantine_ schreef:

pagina 31

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:44

Jantine_ schreef:

de quote komt uit de mail de ze mij stuurde....wat er boven staat is een door mij geformuleerde samevatting van de mail......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:48

Het maakt me niet uit hoeveel rondjes dat dier zo gelopen heeft. Dat ze hem uberhaupt al zo bijzetten is schandalig en ik neem aan dat Mevr van Baalen stilstaand ook wel had kunnen zien dat dit niet goed is, heeft het dier heus geen rondje voor hoeven lopen. Als ze dit al in het openbaar doet, vrees ik wat ze achter gesloten deuren uitvreet. En dat is dan topsporter, onbegrijpelijk.

Ook kinderachtig van haar om nu met de vinger naar een ander te wijzen. Heilige mevr van Baalen is gewoon gesnapt op smerige praktijken en probeert zich er uit te L*llen.

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:49

Zou je mischien de hele mail willen posten ?
K vind dit echt belachelijk wat er gebeurt met dat arme beestje, en geloof ook idd niks van de verklaring je gaat dan niet nog paar rondjes lopen ermee. maargoed, alles voor de sport zeker ?