Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:als ze nog dekens enz nodig hebben, pm je mij dan ook even?
liannes schreef:halsters ben ik al aangekomen, tenminste als ze die nodig hebben, via piafferuitersport
liannes schreef:halsters ben ik al aangekomen, tenminste als ze die nodig hebben, via piafferuitersport
SANEX schreef:Chrystal-gek schreef:http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/15520/R ... rden_.html
Wie kan de foto's bekijken op waldnet?
De site zegt dat ik geen tegoed meer heb (welk tegoed, had ik dan tegoed?) en kan dus die foto's niet bekijken...
Waarschijnlijk omdat je via de link gaat, je hebt bij waldnet elke dag zoveel punten nieuwstegoed en bij het bekijken van fotonieuws gaan die erg snel op. Iedereen kijkt via die link dus ik vermoed dat het via mijn tegoed gaat.
Dus zelf even www.waldnet.nl intypen en dan staat het wel bovenaan het fotonieuws.
Marus, de woorden 'spannend om te zien' en ' geen sensatie zoeken' gaan bij mij niet samen geloof ik...
topstars schreef:hoi iedereen ik ben net weer ff bij de paardjes aan het kijken geweest!
ze blijven er nog een nacht staan
ik weet niet of jullie ook naar het jeugdjournaal hebbe geken
maar daar was ik ook in
maar in iedergeval moet ik iets vertalen ofzo ik wil het wel doen!!
--xxxxxxxx-x froukje
2misty2 schreef:liannes schreef:halsters ben ik al aangekomen, tenminste als ze die nodig hebben, via piafferuitersport
Volgens mij zet piafferuitersport zich voor 200% in om dingen te geven of niet?
Petje af!
Jolliegirl schreef:geweldig van Piafferuitersport! SUPER
Chrystal-gek schreef:http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/15520/R ... rden_.html
Wie kan de foto's bekijken op waldnet?
De site zegt dat ik geen tegoed meer heb (welk tegoed, had ik dan tegoed?) en kan dus die foto's niet bekijken...
liannes schreef:Jolliegirl schreef:geweldig van Piafferuitersport! SUPER
![]()
Jolliegirl schreef:denk het wel, er staan al genoeg mensen aan de kant lijkt me
mischien zijn trailers nog nuttig?