Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jertadeperta schreef:lees dit nu op nu.nl, volgens mij pas geplaatst:
MARRUM - Het leger is er woensdagavond in geslaagd met een van pontons gebouwd vlot de eerste van ruim honderd paarden te redden van hun door water omgeven weilandje bij Marrum. De militairen van 105 Brugcompagnie uit Wezep hopen in de loop van de nacht alle dieren van de verdrinkingsdood te redden.
RUBYWHITE schreef:
@ sanex
werken jullie nog met postduiven
Niek123 schreef:Karin schreef:Gelezen op een ander forum: 'Paarden kunnen toch zwemmen?'
hmm, daar gaan we maar niet verder op in
djuno schreef:Ik ben niet jaloers of afgunstig aangelegd...noch ontevreden, maar dit zijn wel de momenten dat ik wenste dat ik een aantal van die grote paardenvrachtwagens in mijn bezit had....en een luxe stal met een hoop boxen en een solarium en een wasplaats met warm water!
Pinacolada schreef:Dan zijn ze er weg..maar nog niet in een stal..zullen wel erg hongerig en verkleumd zijn..die zijn er vast niet zomaar bovenop..al kunnen ze ook wel wat hebben
Pinacolada schreef:Dan zijn ze er weg..maar nog niet in een stal..zullen wel erg hongerig en verkleumd zijn..die zijn er vast niet zomaar bovenop..al kunnen ze ook wel wat hebben
Jertadeperta schreef:quote nu.nl:
Mogelijk krijgt die ook een claim voor de kosten van de reddingsoperatie.
SANEX schreef:Nee maar serieus, ik weet niet hoever jij van de dijk afzit, maar ik kan niet fatsoenlijk bellen richting Anjum/Dokkum etc, en internetten is met slecht weer ook not done
Jertadeperta schreef:ja, lijkt me inderdaad ook het minste wat de eigenaar opgelegd moet worden.....