ik geloof dat de pony gestolen is en hou me niet bezig met wat ze heeft gedaan na het nieuws maar ik kijk allerlei verkoopsites af

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amondi schreef:Pattypaard schreef:Deze discussie is al lang geweest en bokker Vivanes heeft nog met de eigenaar gepraat enz. Staat ook hier ergens in het topic.
Mij gaat het er niet om of het beestje gestolen is, het gaat erom dat de belanghebbende er nooit om gevraagd hebben om een Boktactie op te starten.
Jij was het die ons vertelde dat ChinYi 's middags pas gebeld werd! En niet direct na de ontdekking.
Jij was het, die vertelde dat jullie "dus" maar lekker uit gingen, want jullie zouden toch niks kunnen doen.(?)
Jij weet dus ook waarom dit pas tegen de avond op Bokt kwam, ChingYi had iets belangrijkers te doen dan naar de Pony zoeken, n.l. stappen.
Jij was het ook die gistermiddag er alles aan heeft gedaan om ChingYi zover te krijgen dat ze a.u.b. op Bokt kwam. Ching zelf was lekker naar de manege.
Voel je je zolangzamerhand niet gebruikt door je vriendin?
flipflap schreef:Ik zou blij zijn als dat paard was gestolen
ze penis was amper groter dan een liniaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
amondi schreef:Ja dat was ik ook, Pattypaard moet alles rechtpraten en TS speelt de madam....
Ps, Flipflap is al op getemt!
tessyke schreef:in haar profiel stond toch dat marcus van haar was
ik geloof dat de pony gestolen is en hou me niet bezig met wat ze heeft gedaan na het nieuws maar ik kijk allerlei verkoopsites af
Citaat:Als iedereen nou eens gewoon het hele topic gaat lezen, zodat niet alles tig keer herhaald moet worden.
De pony is NIET van ChingYi, het was haar verzorgpony.
MissJ schreef:tessyke schreef:in haar profiel stond toch dat marcus van haar was
Als iedereen nou eens gewoon het hele topic gaat lezen, zodat niet alles tig keer herhaald moet worden.
De pony is NIET van ChingYi, het was haar verzorgpony.
Tja, waarom ze zo, imo, laks reageert?
Misschien is het haar manier van doen.
Maar ik kreeg na haar laatste maanden posten ook het idde dat ze tegenwoordig voornamelijk met die arabiertjes bezig is.
Dus misschien verzorgde ze Marcus niet meer, of veel minder?
roxiie schreef:Maar in haar profiel staat WEL dat Marcus en nog een andere pony van haar is, ze heeft ze gekregen,
Gek hea dat mensen dan aan de waarheid van zo'n verhaal gaan twijfelen
tessyke schreef:sorry dat ik de moeite niet neem om meer dan 30!!! pagina's te lezen
ChingYi schreef:ok, ik was dus nog aan het bijlezen..
Maar als jullie zo aandringen:
Waarom zou ik liegen dat hij gestolen is?
Dat ik de laatste tijd geen foto's van hun heb geplaats heeft een rede. Dat is omdat ik dan toch alleen maar wordt afgekraakt en dus heb besloten om een tijdje maar geen foto's van ze te plaatsen.
als jullie bewijs willen hebben, ik kan een foto van het opengebroken hek maken, van de sporen of je komt zelf kijken..
Het doet me erg zeer dat er mensen zo over mij spreken
Maar ik lees de rest even snel bij. Ik ben met een vriendin meegeweest naar haar springles en ook daar gemeld.
En vragen over het eigenaar gebeuren mag je via pm vragen, ik beantwoord ze graag, want het is dus NIET verzonnen!
amondi schreef:Pattypaard schreef:Deze discussie is al lang geweest en bokker Vivanes heeft nog met de eigenaar gepraat enz. Staat ook hier ergens in het topic.
Mij gaat het er niet om of het beestje gestolen is, het gaat erom dat de belanghebbende er nooit om gevraagd hebben om een Boktactie op te starten.
Jij was het die ons vertelde dat ChinYi 's middags pas gebeld werd! En niet direct na de ontdekking.
Jij was het, die vertelde dat jullie "dus" maar lekker uit gingen, want jullie zouden toch niks kunnen doen.(?)
Jij weet dus ook waarom dit pas tegen de avond op Bokt kwam, ChingYi had iets belangrijkers te doen dan naar de Pony zoeken, n.l. stappen.
Jij was het ook die gistermiddag er alles aan heeft gedaan om ChingYi zover te krijgen dat ze a.u.b. op Bokt kwam. Ching zelf was lekker naar de manege.
Voel je je zolangzamerhand niet gebruikt door je vriendin?
tessyke schreef:zo, genoeg bewijs?
Pattypaard schreef:Denk dat de eigenaar het toen te druk had met de politie enz. En dat hij daarna pas ChingYi gebelt heeft. Als ik het goed heb belde hij rond 12 uur, zou iets eerder kunnen zijn.
Ik denk teminste dat wij niks hadden kunnen doen daar, anders had de eigenaar neem ik aan dat ook wel tegen ChingYi gezegd of gevraagd daarheen te komen (?)
Dit kwam pas tegen de avond op bokt omdat we naar pony's in Kelpen geweest zijn. Dat waren we zowiezow al van plan en toen we hier zaten zei ChingYi zoiets als: We kunnen beter gaan, anders hebben we dalijk nog minder tijd. (daar bedoelde ze dan) Zo verwerkt ze denk ik haar verdriet.. bezig blijven > afleiding zoeken.
Daarna is ze naar huis gegaan en begonnen met op internet zetten volgens mij... maar dat weet ik niet zeker.
ChingYi was bij Charelle(een vriendin > magiclover @bokt) en is daar meegegaan naar de springles waar ze ook verteld heeft over de diefstal van Marcus enz. heeft ze me verteld.
Gebruikt.. hm,, heb wel zoiets van ja je mag er best wat meer moeite voor doen. Al kan ik daar niet goed genoeg over oordelen want ik weet niet wat ze allemaal aan het doen is ondertussenMisschien is ze zo gewoon wel bezig met 'nieuws verspreiden' zegmaar. Al vind ik wel dat ze de bokkers hier beter op de hoogte mag houden en dingen beter uitleggen en beantwoorden.
![]()
Bokkers maken zich druk, en willen helpen. Maar als er geen reacties komen met meer info, antwoorden, uitleg enz. Dan houd het hier ook al snel op lijkt me.
tessyke schreef:
zo, genoeg bewijs?
karoliena schreef:Marcus was toch echt niet van haar wat ik begrepen heb, maar dat is toch niet erg. Ik bedoel het blijft vervelend, maar als je het erg vind doe je er wel je best voor om hem te vinden en niet dat je andere laat zoeken en zelf gezellig weg gaat.
@ TS: afgekraakt in al je topic's is waarschijnlijk heel erg overdreven, alleen de keren dat je met pessoa bit rond scheurde en andere gevaarlijke dingen deed.
tessyke schreef:wss is ze gewoon meegegaan om het een beetje te verwerken
die pony vind je toch niet meteen
MissJ schreef:tessyke schreef:wss is ze gewoon meegegaan om het een beetje te verwerken
die pony vind je toch niet meteen
DAt niet, maar hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans dat je hem ooit terug ziet.