Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:37

in haar profiel stond toch dat marcus van haar was

ik geloof dat de pony gestolen is en hou me niet bezig met wat ze heeft gedaan na het nieuws maar ik kijk allerlei verkoopsites af

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:39

amondi schreef:
Pattypaard schreef:
Deze discussie is al lang geweest en bokker Vivanes heeft nog met de eigenaar gepraat enz. Staat ook hier ergens in het topic.

Mij gaat het er niet om of het beestje gestolen is, het gaat erom dat de belanghebbende er nooit om gevraagd hebben om een Boktactie op te starten.

Jij was het die ons vertelde dat ChinYi 's middags pas gebeld werd! En niet direct na de ontdekking.
Jij was het, die vertelde dat jullie "dus" maar lekker uit gingen, want jullie zouden toch niks kunnen doen.(?)
Jij weet dus ook waarom dit pas tegen de avond op Bokt kwam, ChingYi had iets belangrijkers te doen dan naar de Pony zoeken, n.l. stappen.

Jij was het ook die gistermiddag er alles aan heeft gedaan om ChingYi zover te krijgen dat ze a.u.b. op Bokt kwam. Ching zelf was lekker naar de manege.

Voel je je zolangzamerhand niet gebruikt door je vriendin?

Zo werd er hier al door een medebokker gezegd dat pattypaard straks de hete kastanjes uit het vuur halen mocht

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:40

Ja dat was ik ook, Pattypaard moet alles rechtpraten en TS speelt de madam....

Ps, Flipflap is al op getemt!

trisca

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:41

flipflap schreef:
Ik zou blij zijn als dat paard was gestolen
ze penis was amper groter dan een liniaal

waar slaat dat op, heb je hier speciaal een ander account voor gemaakt?

trisca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:41

amondi schreef:
Ja dat was ik ook, Pattypaard moet alles rechtpraten en TS speelt de madam....

Ps, Flipflap is al op getemt!

Sorry, las het te laat

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:44

Ze neemt wel de tijd en moeite om te melden dat haar paardje weg is maar verder hoor je weinig. Er is haar gister een aantal keren gevraagd waarom het op L1 nog niet geweest is en nog een aantal keren en er word geen antwoord op gegeven ik zelf snap dat niet zo maar goed mijn mening voornaamste is dat het paardje veilig thuiskomt.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:45

tessyke schreef:

ik geloof dat de pony gestolen is en hou me niet bezig met wat ze heeft gedaan na het nieuws maar ik kijk allerlei verkoopsites af

Als iedereen nou eens gewoon het hele topic gaat lezen, zodat niet alles tig keer herhaald moet worden.
De pony is NIET van ChingYi, het was haar verzorgpony.

Tja, waarom ze zo, imo, laks reageert?
Misschien is het haar manier van doen.
Maar ik kreeg na haar laatste maanden posten ook het idde dat ze tegenwoordig voornamelijk met die arabiertjes bezig is.
Dus misschien verzorgde ze Marcus niet meer, of veel minder?

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:47

Of de pony nou van haar is of niet maakt toch niet uit liefde voor het paard gaat toch niet zomaar over of zie ik dat verkeerd. Kan toch niet zo zijn zodra er een leuker of beter paardje voorbij komt dat de ander vergeten word????

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:48

Citaat:
Als iedereen nou eens gewoon het hele topic gaat lezen, zodat niet alles tig keer herhaald moet worden.

Maar in haar profiel staat WEL dat Marcus en nog een andere pony van haar is, ze heeft ze gekregen,
Gek hea dat mensen dan aan de waarheid van zo'n verhaal gaan twijfelen

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:49

MissJ schreef:
tessyke schreef:

Tja, waarom ze zo, imo, laks reageert?
Misschien is het haar manier van doen.
Maar ik kreeg na haar laatste maanden posten ook het idde dat ze tegenwoordig voornamelijk met die arabiertjes bezig is.
Dus misschien verzorgde ze Marcus niet meer, of veel minder?

sorry dat ik de moeite niet neem om meer dan 30!!! pagina's te lezen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:49

roxiie schreef:
Maar in haar profiel staat WEL dat Marcus en nog een andere pony van haar is, ze heeft ze gekregen,
Gek hea dat mensen dan aan de waarheid van zo'n verhaal gaan twijfelen

Ach, de leeftijd he?
Die man heeft ooit tegen haar gezegd dat de pony voor haar was.
Er zit natuurlijk een wereld van verschil in de bedoeling van zo'n mannetje, en de opvatting van zo'n griet.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:50

tessyke schreef:
sorry dat ik de moeite niet neem om meer dan 30!!! pagina's te lezen

Zou op zich een heleboel duidelijk maken.
En deze vraag is tig keer herhaald, dus lees er 5 bij, en je komt het tegen.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:53

ChingYi schreef:
ok, ik was dus nog aan het bijlezen..
Maar als jullie zo aandringen:

Waarom zou ik liegen dat hij gestolen is?
Dat ik de laatste tijd geen foto's van hun heb geplaats heeft een rede. Dat is omdat ik dan toch alleen maar wordt afgekraakt en dus heb besloten om een tijdje maar geen foto's van ze te plaatsen.

als jullie bewijs willen hebben, ik kan een foto van het opengebroken hek maken, van de sporen of je komt zelf kijken..

Het doet me erg zeer dat er mensen zo over mij spreken

Maar ik lees de rest even snel bij. Ik ben met een vriendin meegeweest naar haar springles en ook daar gemeld.

En vragen over het eigenaar gebeuren mag je via pm vragen, ik beantwoord ze graag, want het is dus NIET verzonnen!

zo, genoeg bewijs?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:54

amondi schreef:
Pattypaard schreef:
Deze discussie is al lang geweest en bokker Vivanes heeft nog met de eigenaar gepraat enz. Staat ook hier ergens in het topic.

Mij gaat het er niet om of het beestje gestolen is, het gaat erom dat de belanghebbende er nooit om gevraagd hebben om een Boktactie op te starten.

Jij was het die ons vertelde dat ChinYi 's middags pas gebeld werd! En niet direct na de ontdekking.
Jij was het, die vertelde dat jullie "dus" maar lekker uit gingen, want jullie zouden toch niks kunnen doen.(?)
Jij weet dus ook waarom dit pas tegen de avond op Bokt kwam, ChingYi had iets belangrijkers te doen dan naar de Pony zoeken, n.l. stappen.

Jij was het ook die gistermiddag er alles aan heeft gedaan om ChingYi zover te krijgen dat ze a.u.b. op Bokt kwam. Ching zelf was lekker naar de manege.

Voel je je zolangzamerhand niet gebruikt door je vriendin?

Denk dat de eigenaar het toen te druk had met de politie enz. En dat hij daarna pas ChingYi gebelt heeft. Als ik het goed heb belde hij rond 12 uur, zou iets eerder kunnen zijn.
Ik denk teminste dat wij niks hadden kunnen doen daar, anders had de eigenaar neem ik aan dat ook wel tegen ChingYi gezegd of gevraagd daarheen te komen (?)
Dit kwam pas tegen de avond op bokt omdat we naar pony's in Kelpen geweest zijn. Dat waren we zowiezow al van plan en toen we hier zaten zei ChingYi zoiets als: We kunnen beter gaan, anders hebben we dalijk nog minder tijd. (daar bedoelde ze dan) Zo verwerkt ze denk ik haar verdriet.. bezig blijven > afleiding zoeken.
Daarna is ze naar huis gegaan en begonnen met op internet zetten volgens mij... maar dat weet ik niet zeker.

ChingYi was bij Charelle(een vriendin > magiclover @bokt) en is daar meegegaan naar de springles waar ze ook verteld heeft over de diefstal van Marcus enz. heeft ze me verteld.

Gebruikt.. hm,, heb wel zoiets van ja je mag er best wat meer moeite voor doen. Al kan ik daar niet goed genoeg over oordelen want ik weet niet wat ze allemaal aan het doen is ondertussen Misschien is ze zo gewoon wel bezig met 'nieuws verspreiden' zegmaar. Al vind ik wel dat ze de bokkers hier beter op de hoogte mag houden en dingen beter uitleggen en beantwoorden.
Bokkers maken zich druk, en willen helpen. Maar als er geen reacties komen met meer info, antwoorden, uitleg enz. Dan houd het hier ook al snel op lijkt me.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:56

tessyke schreef:
zo, genoeg bewijs?

Ik snap wel waarom je het denkt.
Het is alleen niet waar, is al meerdere keren bewezen, ook in vorige topics.
En zeg nou zelf, als jij een eigen pony hebt, ga je er dan nog tig verzorgen?
En ga je dan met een vriendin naar springles terwijl je niet weet waar hij is?

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:57

Pattypaard schreef:
Denk dat de eigenaar het toen te druk had met de politie enz. En dat hij daarna pas ChingYi gebelt heeft. Als ik het goed heb belde hij rond 12 uur, zou iets eerder kunnen zijn.
Ik denk teminste dat wij niks hadden kunnen doen daar, anders had de eigenaar neem ik aan dat ook wel tegen ChingYi gezegd of gevraagd daarheen te komen (?)
Dit kwam pas tegen de avond op bokt omdat we naar pony's in Kelpen geweest zijn. Dat waren we zowiezow al van plan en toen we hier zaten zei ChingYi zoiets als: We kunnen beter gaan, anders hebben we dalijk nog minder tijd. (daar bedoelde ze dan) Zo verwerkt ze denk ik haar verdriet.. bezig blijven > afleiding zoeken.
Daarna is ze naar huis gegaan en begonnen met op internet zetten volgens mij... maar dat weet ik niet zeker.

ChingYi was bij Charelle(een vriendin > magiclover @bokt) en is daar meegegaan naar de springles waar ze ook verteld heeft over de diefstal van Marcus enz. heeft ze me verteld.

Gebruikt.. hm,, heb wel zoiets van ja je mag er best wat meer moeite voor doen. Al kan ik daar niet goed genoeg over oordelen want ik weet niet wat ze allemaal aan het doen is ondertussen Misschien is ze zo gewoon wel bezig met 'nieuws verspreiden' zegmaar. Al vind ik wel dat ze de bokkers hier beter op de hoogte mag houden en dingen beter uitleggen en beantwoorden.
Bokkers maken zich druk, en willen helpen. Maar als er geen reacties komen met meer info, antwoorden, uitleg enz. Dan houd het hier ook al snel op lijkt me.

Hoe het ook zit, ik vind het erg lief van je dat jij je zo inspant voor je vriendin.

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:59

ja tis zeker lief van pattypaard maar tis niet de bedoeling dat Ts steeds beschermt word door pattypaard ze kan zelf ook wel iets meer moeite doen. Gisteravond was ze online maar de vragen die gesteld worden aan haar geeft ze amper antwoord.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:59

Marcus was toch echt niet van haar wat ik begrepen heb, maar dat is toch niet erg. Ik bedoel het blijft vervelend, maar als je het erg vind doe je er wel je best voor om hem te vinden en niet dat je andere laat zoeken en zelf gezellig weg gaat.

@ TS: afgekraakt in al je topic's is waarschijnlijk heel erg overdreven, alleen de keren dat je met pessoa bit rond scheurde en andere gevaarlijke dingen deed.

Gr00viejjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:00

tessyke schreef:

zo, genoeg bewijs?

Het is en blijft vreemd! Als mijn paard gestolen zou zijn zou ik 7/24 op de been zijn en geen andere dingen gaan doen.
Never, nooit.

Pattypaard, ze treft het met een vriendin als jij.
Maar kijk uit dat je zelf niet de dupe wordt met heel je bescherming..
Ik vind persoonlijk dat ze het namelijk niet verdiend.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:01

karoliena schreef:
Marcus was toch echt niet van haar wat ik begrepen heb, maar dat is toch niet erg. Ik bedoel het blijft vervelend, maar als je het erg vind doe je er wel je best voor om hem te vinden en niet dat je andere laat zoeken en zelf gezellig weg gaat.

@ TS: afgekraakt in al je topic's is waarschijnlijk heel erg overdreven, alleen de keren dat je met pessoa bit rond scheurde en andere gevaarlijke dingen deed.

En dat is niet afkraken.
Dat ziun mensen die keer op keer proberen om haar in te laten zien dat ze niet op de juiste weg bezig is, de pony's onbedoeld pijn doet, en gevaarlijke dingen uithaald, die vroeg of laat een keer fout gaan aflopen.
Maar dt is een andere discussie..

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:03

wss is ze gewoon meegegaan om het een beetje te verwerken
die pony vind je toch niet meteen

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:04

tessyke schreef:

DAt niet, maar hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans dat je hem ooit terug ziet.

gollempje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:06

MissJ schreef:
tessyke schreef:

DAt niet, maar hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans dat je hem ooit terug ziet.

maar het kan niet meer teruggedraaid worden. dus je kan beter vooruit kijken dan achteruit! dus zoeken vanaf nu

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:06

Juist die eerste dagen dat hij weg is is het zo belangrijk om te gaan zoeken net wat er net al gezegd is hoe langer je wacht hoe kleiner de kans dat hij ooit nog terugkomt. Ik zou dus de eerste weken zo in zo niet rusten en geen afleiding zoeken. De drang om hem te vinden zou me juist op de been houden

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:12

Dankjullie Pagina's volpraten met dingen die mensen denken terwijl ik sommige dingen zeker weet is natuurlijk onzin. En daarover kan ik best wat zeggen. Niet dat alles wat ik zeg ook per direct waar is, ook ik kan fouten maken of dingen anders zeggen. En zeg ik ook dingen die ik niet helemaal zeker weet. (dat zet ik er dan ook bij.) En als het niet waar zou zijn zouden we dat vanzelf horen van ChingYi neem ik aan

Ook ik zou trouwens alles op alles zetten om mijn (verzorg)pony terug te vinden mocht mij dat ook overkomen. Niet afleiding zoeken, nu nog niet. Eerst zoeken en zoeken, misschien heel misschien kan je hem vinden. Ik heb liever dat ik alles gedaan heb om hem te vinden, en dat het uiteindelijk niet gelukt is en dat ik daarna pas voor afleiding enz ga kijken. Dan heb ik het teminste zeker geprobeerd en hoef je je daar later al niet meer op terug te kijken.
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 19-04-06 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt