Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Peppertree schreef:Inderdaad! Ben nu wel heel blij dat we wat meer op de hoogte zijn van wat nu echt de regels zijn.
Man heeft uiteindelijk genoegen genomen met een geldbedrag en (wederom) de belofte dat ze hier niet meer zullen landen. Ze zijn nu dus weg.
Ricie schreef:Schade zal wel meevallen, dat komt niet zo heel vaak voor dat er schade veroorzaakt wordt. Jammer dat veel bokkers niet echt realistisch er naar kijken.
Ricie schreef:Ik ga geen moeite doen mezelf in te leven. Ik zou het echt prima kunnen hoor....maar heb t gevoel dat iedereen hier dat ook amper tot niet kan, doet of überhaupt ook maar wil.
Hahaha, eerst gijzelen....nu de ballon stelen....echt jullie zijn een stelletje crimenelen![]()
.
Ricie schreef:Ik ga geen moeite doen mezelf in te leven. Ik zou het echt prima kunnen hoor....maar heb t gevoel dat iedereen hier dat ook amper tot niet kan, doet of überhaupt ook maar wil.
Hahaha, eerst gijzelen....nu de ballon stelen....echt jullie zijn een stelletje crimenelen![]()
.
.
Ricie schreef:Schade zal wel meevallen, dat komt niet zo heel vaak voor dat er schade veroorzaakt wordt. Jammer dat veel bokkers niet echt realistisch er naar kijken. Politie bellen....tsjaa geen voorstander van, maar kan ik inkomen en begrijpen.
Hek dicht, slot er op en trekker er voor....oei, ik denk dat jij lang de bak in wil quera....want dat valt wettelijk gezien gewoon onder een gijzeling.....
denisesilver schreef:In Amerika zouden ze uit de lucht worden geschoten.
elnienjo schreef:denisesilver schreef:In Amerika zouden ze uit de lucht worden geschoten.
Ik denk zomaar dat ze in Amerika juist heel gastvrij worden ontvangen als ballonvaarders. Daar leeft men niet op elkaars lip en zijn de lontjes een stuk minder kort als hier. Nederland is gewoon overbevolkt, we hebben veel te weinig ruimte en kunnen niets meer van elkaar verdragen.
Kuggur schreef:Vergeet het maar, landeigenaren daar zijn door de bank genomen héél territoriaal!