xNicolx schreef:Zo ik kom ff binnen vallen!Heb de laptop op de tv aangesloten, dus nu NOS livestream op de TV. Nog best helder beeld.Zijn de nederlanders al geweest?Nee nog niet
Janski schreef:stertlijst http://www.london2012.com/equestrian/ev ... index.htmldank..maar er staat dat Lamaze de current rider is maar die vind ik niet terug in de startlijst?
Bij die grijzige hindernis , staan er 2 naast elkaar ( maar tellen als dezelfde) , mag je daar gewoon kiezen welke je springt?
kwarktaart schreef:Bij die grijzige hindernis , staan er 2 naast elkaar ( maar tellen als dezelfde) , mag je daar gewoon kiezen welke je springt?ja klopt mag je kiezen
kwarktaart schreef:Bij die grijzige hindernis , staan er 2 naast elkaar ( maar tellen als dezelfde) , mag je daar gewoon kiezen welke je springt?ja
kwarktaart schreef:Bij die grijzige hindernis , staan er 2 naast elkaar ( maar tellen als dezelfde) , mag je daar gewoon kiezen welke je springt? gewoon binnen de vlaggetjes blijven
Las net op Facebook een updat van Thijs Klaverkamp, de groom van Jur, dat Jur om ongeveer 13.50 zal starten
Lizzyy schreef:Hoe kan het dat de vorige ruiter al voor het parcours afgelopen was al op 5 strafpunten stond?Stream NOS loopt achter.
woehoe, nieuw topic. heb ook al de hele middag de computer aanstaan op springen.is dit parcours nou een stuk moeilijker dan die ze gisteren sprongen.zijn best veel die 1 balk eraf hadden liggen.
Ketaki schreef:woehoe, nieuw topic. heb ook al de hele middag de computer aanstaan op springen.is dit parcours nou een stuk moeilijker dan die ze gisteren sprongen.zijn best veel die 1 balk eraf hadden liggen.Ja is moeilijker
Anne_GTI schreef:Lizzyy schreef:Hoe kan het dat de vorige ruiter al voor het parcours afgelopen was al op 5 strafpunten stond?Stream NOS loopt achter.Hij kreeg daarna nog een strafpunt voor tijd,en ik kijk niet via NOS, kijk via eurovision