Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalot schreef:Klaus-Martin Rath had beter niet kunnen reagerenKlaus klets toch weer te veel. Toot niet te koop en anders meer dan 15 miljoen. Toot is de helft minder waard (onder zijn zoon) waar hij hem voor gekocht heeft. pfff Dan mag die bij zijn zoon wel eerst beter gaan lopen.En beetje opscheppen over famillie bij OS. Dan hebben ze nog een aardige klus voor de boeg. Beetje jammer dat Klaus ook zeg dat Edward Gal al vanaf het begin er achter aan zit om toot terug te nemen. Nou dat is broodje aap. EG heb juist afstand genomen.
_San87_ schreef:Hmmm... Beetje een raar persbericht van meneer Rath... Voor wat betreft zijn uitspraken over de OS that is, want we weten allemaal dat MAR in deze vorm niet eens kandidaat zou mogen zijn voor een teamplek.
Misschien verrast hij ons, als hij weer een keer op wedstrijd gaat.
Miranda40 schreef:Shalot schreef:Klaus-Martin Rath had beter niet kunnen reagerenKlaus klets toch weer te veel. Toot niet te koop en anders meer dan 15 miljoen. Toot is de helft minder waard (onder zijn zoon) waar hij hem voor gekocht heeft. pfff Dan mag die bij zijn zoon wel eerst beter gaan lopen.En beetje opscheppen over famillie bij OS. Dan hebben ze nog een aardige klus voor de boeg. Beetje jammer dat Klaus ook zeg dat Edward Gal al vanaf het begin er achter aan zit om toot terug te nemen. Nou dat is broodje aap. EG heb juist afstand genomen.
Maar waarom het paard eerst laten verkopen en de provisie innen om hem nu weer terug te willen? Dat vind ik een vreemde gang van zaken.”
Dit kwam er nog achteraan. Net of dat Edward het voor het zeggen had om de hengst niet te verkopen.
Miranda40 schreef:_San87_ schreef:Hmmm... Beetje een raar persbericht van meneer Rath... Voor wat betreft zijn uitspraken over de OS that is, want we weten allemaal dat MAR in deze vorm niet eens kandidaat zou mogen zijn voor een teamplek.
Misschien verrast hij ons, als hij weer een keer op wedstrijd gaat.
Heeft hij eigenlijk al punten gereden om zich te plaatsen voor een teamplek?
Linnettaaaa schreef:Nou, dát is en op bekend terrein en ja dat vind ik wel wat zeggen. Hij presteerde zich thuis al niet, hoe moet dat dan op vreemd terrein? En welke behaalde resultaten inderdaad, 4de op het EK. Maar dat is alleen nog maar Europa, hoe moet dat dan tegen heel de wereld? Bijna een jaar later?
Edit:
manic ; ik denk niet eens dat hij ergens de 81,6% haalt als ze zo doorgaan
hedwig111 schreef:http://www.spiegel.de/sport/sonst/0,1518,814241,00.html
De excuses voor het slechte optreden en de veronderstelling dat SJ toch wel voor de OS Rath zal helpen
Lovely schreef:Linnettaaaa schreef:Nou, dát is en op bekend terrein en ja dat vind ik wel wat zeggen. Hij presteerde zich thuis al niet, hoe moet dat dan op vreemd terrein? En welke behaalde resultaten inderdaad, 4de op het EK. Maar dat is alleen nog maar Europa, hoe moet dat dan tegen heel de wereld? Bijna een jaar later?
Edit:
manic ; ik denk niet eens dat hij ergens de 81,6% haalt als ze zo doorgaan
Hoezo tellen scores van 80+% niet meer mee? Er zijn genoeg ruiters die daar nooit van hun leven aan gaan komen.
SanderD schreef:Als Vader Rath zo stellig wil kunnen beweren dat hij niet verkocht wordt, dan had hij 100% eigenaar moeten zijn, en dat is hij niet. Linsenhoff heeft alleen het recht om erop te zitten gekocht, dus het is niet eens hun paard. Nogal voorbarig om dan al over 'familie' et cetera te gaan praten, terwijl PS - als hij verstandig is - ervoor gezorgd heeft dat hij niet permanent aan Linsenhoff vast zit en er dus opties zijn om van ruiter te kunnen wisselen. Als hij dat niet gedaan heeft, is hij toch niet zo'n gewiekst zakenman als waarvoor men hem slijt.
N0a schreef:hedwig111 schreef:http://www.spiegel.de/sport/sonst/0,1518,814241,00.html
De excuses voor het slechte optreden en de veronderstelling dat SJ toch wel voor de OS Rath zal helpen
Ik heb hier nog niet gereageerd maar alles wel vol verwondering gevolgd. Maar wat ik in dit artikel tegenkwam vond ik toch wel echt belachelijk!
"Eine Hengstschau ist kein Zeichen dafür, wo Totilas tatsächlich leistungsmäßig steht", sagte Rath SPIEGEL ONLINE. Seine Erklärung: "Totilas durfte nach seiner Verletzung noch keine Seitengänge gehen. Der Auftritt wurde falsch angekündigt. Die Kür zu zeigen, war nie geplant."
Dus wat ze eigenlijk zeggen is, Totilas mag nog geen zijgangen tonen na zijn blessure, dus de kür was vals aangekondigd, dit was niet afgesproken, en daarom raakte iedereen van slag en kregen wij deze catastrofe te zien.
Sorry hoor, maar als een paard nog niet klaar is om op het hoogste niveau zijn oefeningen te laten zien, waarom dan in de ring laten verschijnen? Mensen hebben hoge verwachtingen, maar het valt sowieso tegen als Toti alleen maar rondjes mag galopperen en draven.. Ik vind het maar een rare uitspraak, een rare vertoning en sneu voor Totilas, want ik heb hem zeer zeker wel zijgangen zien doen in de 'proef'. Waarom dat doen als het paard daar pijn bij heeft of nog niet klaar voor is? Dat is toch te gek voor woorden. En dan maar zeggen dat die bij de familie hoort en voor geen goud weg gaat, om vervolgens jezelf zo hard tegen te spreken met de opmerking "voor 15 miljoen of hoger gaat die nog wel de deur uit".
Ik hoop dat EG snel de kans krijgt om Totilas te gaan rijden, want dit slaat echt alles.