Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zidore schreef:en als hij morgen kreupel zou zijn, veulens lelijk zouden zijn, geen prijzen meer zou winnen, de komende jaren een wereldwijde legende zou zijn geworden..., ze er de komende jaren wel 30 miljoen aan hadden kunnen verdienen etc. etc.
ja als m'n oma wieltjes had gehad was ze wel een bus geweest!!
als als als
het gaat er om dat het een verlies is voor NL en dat vind ik erg jammer!
Angelita schreef:Anoli schreef:Ik ben nooit fan van ze geweest, maar zelfs ik vind dit erg bot voor edward.
Waarom doen wij nederlanders altijd alles weg wanneer we eindelijk iets goeds gevonden hebben?!
Bedoel ik snap dat het geld lonkt, maar als je zag wat de eigenaar verdiende met de dekdiensten, ben je dan hebberig of niet als je die miljoenen niet genoeg vind maar ook nog eens die 10 miljoen wil hebben...
Zou jij 10 miljoen laten liggen dan?
Janine1990 schreef:kitag1rl schreef:Hmz ik hoor dat het niet waar is.. Heb t uit betrouwbare bronne.. Vreemd..
Daarom komt het ANP ook met berichten, daarom is het op de radio, en daarom hebben ze het over een persconferentie......
Angelita schreef:Anoli schreef:Ik ben nooit fan van ze geweest, maar zelfs ik vind dit erg bot voor edward.
Waarom doen wij nederlanders altijd alles weg wanneer we eindelijk iets goeds gevonden hebben?!
Bedoel ik snap dat het geld lonkt, maar als je zag wat de eigenaar verdiende met de dekdiensten, ben je dan hebberig of niet als je die miljoenen niet genoeg vind maar ook nog eens die 10 miljoen wil hebben...
Ligt eraan wat voor een band ik met dat dier zou hebben, kijk ik weet niet hoe meneer visser over totilas denkt. Ziet hij het dier puur als investering, ja dan snap ik dat je voor het grote geld gaat. Maar als jij een beetje hart voor je eigen dier hebt dan laat je hem niet gaan, zeker niet als je elk jaar alleen al aan het dekgeld 1,4 miljoen verdient... Investeer dat slim en dan kom je ook al de 10 miljoen, alleen duurt dat misschien 5 jaar en heb je het dus niet direct nu.
Maar goed dat is mijn mening, ik sta niet in de schoenen van meneer visser dus vandaar. Maar ik zou al tevreden zijn met 1,4 miljoen...
Marjoow schreef:Die eigenaren, hebben geen band met dat paard. Ik kan me níet voorstellen dat je zo'n toppaard verkoopt. Die moet je juist houden
Marjoow schreef:Laatste nieuws is met welke paarden hij naar Oslo gaat...
Double: Voor EDWARD GAL! En de nederlandse dressuursport, en voor alle fans van dat topduo, van de komende medailles in 2012.
bijdehandje1 schreef:Stel, stel, stel, dat hij van mij was. Dan had ik minder moeite om hem te verkopen voor een astronomisch bedrag, dan zijn buurpaard in de box ernaast, bijvoorbeeld een KWPNertje met een waarde van 3000. Van de laatste moet je maar afwachten of die goed terecht komt.Marjoow schreef:Die eigenaren, hebben geen band met dat paard. Ik kan me níet voorstellen dat je zo'n toppaard verkoopt. Die moet je juist houden
double schreef:[
Zoals ik al zei, als men zo'n paard zó graag wil houden, moeten er andere acties ondernomen worden. Je kunt een eigenaar niet dwingen een paard te houden. Zij hebben dat paard niet voor anderen.