Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amburtjoz schreef:Ik had gister echt een lekkerding, maar die bleek iemand van Coldplay als plaatje te hebben.....Wist ik veel, kende die muziek wel maar had geen idee dat een van hun er best goed uit kon zien
Exitium schreef:Gaat goed hier op het werk, internet heeft er al twee keer uitgelegen. Niet handig als je telefoon ook via internet loopt en je remote allerlei mensen moet helpen.
Exitium schreef:Gaat goed hier op het werk, internet heeft er al twee keer uitgelegen. Niet handig als je telefoon ook via internet loopt en je remote allerlei mensen moet helpen.
Freekers schreef:Ik kreeg gisteren deze mail van Mickysoft:
Belangrijke software-update voor Windows XP-werkstations met Outlook 2010 installeren
Uit onze automatisch gegenereerde systeemrapporten blijkt dat de openbare update van november 2012 (KB2687623) voor Outlook 2010 in Windows XP niet is geïnstalleerd op 8 computer(s) binnen uw organisatie. Als u computers met Windows XP hebt, moet u deze update implementeren om de verbinding met Exchange Online na de update van 8 april 2014 te garanderen. Meer informatie over deze belangrijke update vindt u op de wiki Beheerderstaken.
Wat moet u doen? Voer Windows Update uit om belangrijke software-updates te vinden en te installeren
WELKE 8 COMPUTERS DAN!? Weet je hoeveel computers hier staan! Computernaam was handig geweest.
Dat wordt weer Russische roulette op 8 April zie ik.