rienne schreef:Die was toch al gesloten?Weet ik, ik ben ook al ingeschreven, maar weet niet waar de grens ligt.
_Tara_ schreef:Goeiemorgen! Ik denk dat de grens ligt bij als er meer mannen zijn dan vrouwen?ik geloof dat dat momenteel wel aardig het geval is... 66m 23v momenteel op de spreadsheet
Ik snap niet dat er maar 23v zijn, moeten toch wel meer bokkers zijn die dat leuk vinden, zo'n meeting?
Google doet 't hier al heel de ochtend niet En durven, tja... Dat weet ik niet. Op zich worden er altijd wel veel meetings georganiseerd heb ik 't idee.
rienne schreef:Of misschien 'durven' veel vrouwen niet?we bijten alleen uit zelfverdediging hoor.zutphen is wel een takke-eind weg voor mij maar ja lijkt me zeker gezellig.edit: ik heb al eens Eindhoven heen en weer gedaan voor BBQ, dus eigenlijk heb ik niks te zeuren
_San87_ schreef:Goedemorgen deze grijze morgen :W.ik mag hopen dat je niet in de spiegel bedoelt en goedemorgen
letrow schreef:Probeer eens een ctlr F5 ?Held! Dankjewel Ik had n vervelend ventje waar ik ff vanaf wou, je hebt me gereld
imd schreef:letrow schreef:Probeer eens een ctlr F5 ?Held! Dankjewel Ik had n vervelend ventje waar ik ff vanaf wou, je hebt me gereld Toevallig dennisb1?
imd schreef:letrow schreef:Probeer eens een ctlr F5 ?Held! Dankjewel Ik had n vervelend ventje waar ik ff vanaf wou, je hebt me gereld Gerel wil je toch juist niet ?