[HK] Het EK Kletstopic (meer info op bl 1, eerst daar lezen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chevax

Re: [HK] Het EK Kletstopic (meer info op bl 1, eerst daar lezen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:16

Geweldig hè, hoe in het Engels in elke zin het woord "lovely" minstens één keer terugkomt! Maar goed, hier gaat voor nu de computer uit!

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:16

Ongelooflijk resultaat! Allleen erger ik mij aan de NOS (nog zacht uitgedrukt). Ik heb ze een mailtje gestuurd en bedank voor het goed besteden van mijn geldelijk bijdrage aan hun budget :+ Ik krijg er dan ook wat voor terug. 1 minuut paardensport waarbij je goed moet opletten of je hebt het al gemist. Volgens mij info is de knhs de 6de sportbond in nederland, rijden er een half miljoen nederlanders paard en zijn er meer dan 1100 maneges in Nederland.
Nee dan schaatsen, alleen in Nederland een een paar buurlanden wordt er een beetje geschaats (de open Nederlandse kampioenschappen zullen we maar zeggen) krijgen we in de hele winter weer dagen lang die schaatsers in beeld. Vraag je in Duitsland of omringende landen eens naar wat ze zo leuk vinden aan schaatsen dan kijken ze je net aan of ze water zien branden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:17

sambagirl schreef:
Welke Joyce was de commentator dan op EuroSport?

Heutink :D :=

Anoniem

Volgens mij zat ze er wel, want toen Digby zo kijkerig was vertelde ze dat er op die lange zijde niks geks te zien was. Het was op dat moment niet op camera, dus ik vermoed toch dat ze op de piste kon kijken.

RolandHitze

Heuitink :D Met twee keer een i
Laatst bijgewerkt door RolandHitze op 30-08-09 00:18, in het totaal 2 keer bewerkt

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:18

:)* :)* oke dan! niet slecht inderdaad!

Sammie

chevax schreef:
Geweldig hè, hoe in het Engels in elke zin het woord "lovely" minstens één keer terugkomt! Maar goed, hier gaat voor nu de computer uit!

Ja Het is weer eens wat anders dan het f*cking dat vaak als slang wordt gebruikt door de gemiddelde Engelsman := :D

Ik ga ook pitten!

Anoniem

chevax schreef:

Geinig is dat he :)).

Mizoan

Schangah schreef:
Ongelooflijk resultaat! Allleen erger ik mij aan de NOS (nog zacht uitgedrukt). Ik heb ze een mailtje gestuurd en bedank voor het goed besteden van mijn geldelijk bijdrage aan hun budget :+ Ik krijg er dan ook wat voor terug. 1 minuut paardensport waarbij je goed moet opletten of je hebt het al gemist. Volgens mij info is de knhs de 6de sportbond in nederland, rijden er een half miljoen nederlanders paard en zijn er meer dan 1100 maneges in Nederland.
Nee dan schaatsen, alleen in Nederland een een paar buurlanden wordt er een beetje geschaats (de open Nederlandse kampioenschappen zullen we maar zeggen) krijgen we in de hele winter weer dagen lang die schaatsers in beeld. Vraag je in Duitsland of omringende landen eens naar wat ze zo leuk vinden aan schaatsen dan kijken ze je net aan of ze water zien branden.

:o met schaatsen zit ik ook aan de buis gekluisterd :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:19

Niet zo duidelijk als van de week door het weerkaatsen van het kunstlicht op de bodem maar goed, toch iets voor wie het niet gezien heeft...
Adelinde
Edward
Anky

CGJ12

Lovely schreef:
Ze heeft het goed gedaan, het enige foutje wat ik heb kunnen bespeuren was over de cabaret muziek, maar dat werkte ze even later wel weer beetje weg :D. Maar verder was het helder en eerlijk.

Ik vermoed anders dat ze zonder meer een uittrekseltje van de deelnemers had over de muziekstukken, want daarvan wist mevrouw me net even teveel titels op te noemen (of ze heeft gewoon muziekherkeningssoftware op haar mobiel) :P

Sentido

Wat gaat iedereen hier vroeg slapen :\
Saaierds, nou ik zou eerst wachten op de NOS. Maar denk dat ik toch maar niet ga doen dan.. :n

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:20

CGJ12 schreef:
Lovely schreef:
Ze heeft het goed gedaan, het enige foutje wat ik heb kunnen bespeuren was over de cabaret muziek, maar dat werkte ze even later wel weer beetje weg :D. Maar verder was het helder en eerlijk.

Ik vermoed anders dat ze zonder meer een uittrekseltje van de deelnemers had over de muziekstukken, want daarvan wist mevrouw me net even teveel titels op te noemen (of ze heeft gewoon muziekherkeningssoftware op haar mobiel) :P

Het lijkt mij vrij logisch dat zij een uitrekseltje van dat soort dingen heeft :=

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:20

Ik ga ook afsluiten en lekker boven in bed liggen kijken of ik het kan volhouden om het oranje podium misschien wel te aanschouwen, alhoewel het is een herhaling....

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:21

Ik ga nog niet slapen,
was even 30 paginas aan het doorspitten, veel gemist terwijl ik voor de tv zat haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:21

CGJ12 schreef:
Lovely schreef:

Ze had vast een blaadje :D. Maar ze wist niet dat Cabaret niet echt over iets vrolijks gaat, geeft niet, is ook van voor haar tijd natuurlijk :=. Ik vond het wel heel goed dat ze over elke deelnemers veel positieve dingen te vertellen had.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:22

Sentido schreef:
Wat gaat iedereen hier vroeg slapen :\
Saaierds, nou ik zou eerst wachten op de NOS. Maar denk dat ik toch maar niet ga doen dan.. :n

En dan nu... zoals Bassie zegt! Dát ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.

Wachten op de NOS? :n Dan kijk ik liever morgen :) Van 13.00 tot 14.00. Betere tijd. :j Zet ik Fritsie uit :D

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:23

Trusten iedereen.
Ik ben net terug van de sta bbq

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:24

Ik kan morgen niet kijken dus zou dat liever nu doen, maar ik moet echt mijn bedje gaan opzoeken, morgen weer werken :z

magic_lover

miep1979 schreef:
Ik ga ook afsluiten en lekker boven in bed liggen kijken of ik het kan volhouden om het oranje podium misschien wel te aanschouwen, alhoewel het is een herhaling....

hier ook, verhuis naar boven en tv nog even aan.
hoelaat komt het op de nos? áls er al wat komt :+
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 30-08-09 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

bol

Wat een talent totilas ongekend,prachtig.

Blinnii

Om 1 uur toch? :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:25

ohh dan ben ik vast nog wel wakker, bedankt :D

Sentido

Ja van 1 tot 6.. :+

MaaikeMo

Ik duik toch maar mijn bed in, morgen om 1 uur NOS kijken..

Alleen zie het al voor me, komt het pas om 4 uur op tv... }:0

Hopen op het beste

Weltrusten allemaal!