Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schangah schreef:Ongelooflijk resultaat! Allleen erger ik mij aan de NOS (nog zacht uitgedrukt). Ik heb ze een mailtje gestuurd en bedank voor het goed besteden van mijn geldelijk bijdrage aan hun budgetIk krijg er dan ook wat voor terug. 1 minuut paardensport waarbij je goed moet opletten of je hebt het al gemist. Volgens mij info is de knhs de 6de sportbond in nederland, rijden er een half miljoen nederlanders paard en zijn er meer dan 1100 maneges in Nederland.
Nee dan schaatsen, alleen in Nederland een een paar buurlanden wordt er een beetje geschaats (de open Nederlandse kampioenschappen zullen we maar zeggen) krijgen we in de hele winter weer dagen lang die schaatsers in beeld. Vraag je in Duitsland of omringende landen eens naar wat ze zo leuk vinden aan schaatsen dan kijken ze je net aan of ze water zien branden.
Lovely schreef:Ze heeft het goed gedaan, het enige foutje wat ik heb kunnen bespeuren was over de cabaret muziek, maar dat werkte ze even later wel weer beetje weg. Maar verder was het helder en eerlijk.
CGJ12 schreef:Lovely schreef:Ze heeft het goed gedaan, het enige foutje wat ik heb kunnen bespeuren was over de cabaret muziek, maar dat werkte ze even later wel weer beetje weg. Maar verder was het helder en eerlijk.
Ik vermoed anders dat ze zonder meer een uittrekseltje van de deelnemers had over de muziekstukken, want daarvan wist mevrouw me net even teveel titels op te noemen (of ze heeft gewoon muziekherkeningssoftware op haar mobiel)
CGJ12 schreef:Lovely schreef:Ze heeft het goed gedaan, het enige foutje wat ik heb kunnen bespeuren was over de cabaret muziek, maar dat werkte ze even later wel weer beetje weg. Maar verder was het helder en eerlijk.
Ik vermoed anders dat ze zonder meer een uittrekseltje van de deelnemers had over de muziekstukken, want daarvan wist mevrouw me net even teveel titels op te noemen (of ze heeft gewoon muziekherkeningssoftware op haar mobiel)
Sentido schreef:Wat gaat iedereen hier vroeg slapen
Saaierds, nou ik zou eerst wachten op de NOS. Maar denk dat ik toch maar niet ga doen dan..
miep1979 schreef:Ik ga ook afsluiten en lekker boven in bed liggen kijken of ik het kan volhouden om het oranje podium misschien wel te aanschouwen, alhoewel het is een herhaling....