Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Dat is ook weer zo confronterend voor jezelf, tegen een muur praten. Je gaat haast denken dat je gek bent..
CGJ12 schreef:Suzanne37 schreef:Joyce heeft het idd fantastisch goed gedaan.
Zullen we die dan ook maar een medaille geven?
Maar begreep ik goed dat ze het commentaar vanuit Engeland gaf, of zat ze in de Eurosport studio hier op het vaste land?
Zaterdag jureerde ze namelijk nog een aantal rubrieken op de hippiade!
Sentido schreef:Janine1990 schreef:Dat is ook weer zo confronterend voor jezelf, tegen een muur praten. Je gaat haast denken dat je gek bent..
Nouja goed, ik ben ook wel een beetje gek.. denk ik. Maar dan wel positief he
Ik kan ook tegen de katten praten, alleen ze zeggen (tot nu toe) nog steeds niks terug..
He 1 uur NOS toch? Ik pak er een borrel bij en ga eens bekijken hoe erg ik me kan irriteren
CGJ12 schreef:Talida schreef:Ze heeft ook echt een commentator stem
Nou, dat ik vind ik nu ook exact.
Duidelijk, helder en rustig (.....ehhhh en dat laatste is niet zoals ik haar ken.......)
chevax schreef:Vond ook dat Joyce het erg goed deed, na de eerste paar küren. Daar was wat minder inhoudelijk commentaar, maar het commentaar werd steeds beter. Ik vond de Engelsmannen via FEI TV van de week trouwens ook erg leuk om naar te luisteren.
CGJ12 schreef:magic_lover schreef:volgens mij zit of zat ze in windsor, op horsus staan ook een aantal filmpjes dat ze deelnemers intervieuwde.
Blijft een moeilijk woord hè?
Maar ze was door de week waarschijnlijk in Windsor. Zaterdag betwijfel ik sterk.