Tjeeminee, 70+ mensen op de algemene Meating? En de vrouwen gaan vleeskeuren?DaMarcus gaat wel naar de Crewmeating
milou123 schreef:Ze stond nog wel voor je raam.Echt? Had ze best wat harder mogen protesteren, denk dat niemand het heeft gehoord dan.
milou123 schreef:Ga je mij in de steek laten. Ik hou mijn handjes thuis en praat en zing niet eens met of voor een ander. En nu is het nog niet goed?
DaMarcus schreef:Tjeeminee, 70+ mensen op de algemene Meating? En de vrouwen gaan vleeskeuren?DaMarcus gaat wel naar de Crewmeating Tja, daar moet je het zonder je vrouw in spe doen
jiehaaa schreef:Jullie zijn nog de enige wakkeren geloof ik. Ik slaap voor 75% inmiddels.95 eigenlijk...100 inmiddels?
milou123 schreef:jiehaaa schreef:99,5. Ik zit nog in de ontkenningsfase.... Ga een rondje dansen, dat helpt!Hahaha dan lig ik gelijk op mijn snuit denk ik als ik dat nu probeer.
jiehaaa schreef:milou123 schreef:Ik ben nog steeds verdrietig... Diep gekwetst.Wie heeft jouw leed veroorzaakt?Mijn verloofde.
Slapstick schreef:milou123 schreef:Ik ben nog steeds verdrietig... Diep gekwetst.Ik ook Waarom jij nu weer?