N0a schreef:Begint die WEEER over het weer. Niet te geloven Is toch ook spannend, dadelijk barst het tijdens de rit van Jeroen los.
Hier snel paard, perfect gesprongen.. ruime tijdsoverschrijding.. Hier ook zweethandjes.. Beetje te veel gegeten, dus binnenhouden is ook een kunst!
Ik hoop dat balken eraf kijken een beetje lukt. Ik gun het ze allemaal winst, maar Jeroen natuurlijk het meest.
Kahawa schreef:N0a schreef:Begint die WEEER over het weer. Niet te geloven Is toch ook spannend, dadelijk barst het tijdens de rit van Jeroen los. Met duivelse muziek, en iedereen word bang voor hem omdat hij alles wint!
Jeroen heeft 4 seconden speling zeiden ze net op de livestream.Ik zit hier ook met hartkloppingen trouwens...
Hier nog één die zenuwachtig is, zit er over na te denken om maar even de tuin in te lopen als Jeroen moet rijden
Wat een bijzonder vreemd commentaar af en toe. De timing is zo raar, heeft dat te maken met het uitzenden van tv ofzo?
Weer concurentie minder! Ok beetje onsportief! Wel leuk beestje dit, zo'n leuke kleur!! Was ik de enige die dat haar van z'n paard aan z'n hand zag?
Roosch schreef:Littera schreef:Dat was een balk! Die zijn er wel meer in het parcours. Echt waar? Zo leer je nog eens wat. Ik hoop dat ik dat dadelijk nogmaals mag zeggen.