mar10tje schreef:van Rijnwoude
Sammie
_lorette_
Blinnii
Bettine
Jottum
dark_nijnte
Sentido
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Speciaal voor Miep![]()
Redactie Eurosport,
Wat hebben wij (gebruikers van het forum bokt.nl) samen ontzettend genoten van een avondje heerlijke dressuursport! De hele week hebben wij ons blauw geërgerd aan het feit dat het nieuws of studio sport nauwelijks aandacht aan de geweldige prestaties besteedt, en het kleine beetje dat wij te zien kregen, was voorzien van belabbberd commentaar (NOS) of waren slechts halve stukken via een livestreaming van slechte kwaliteit. Bedankt dat jullie ons konden laten zien dat het wél kan! We hebben genoten van een hele avond paardensport, en een geweldige commentator. Waar een klein land groot in kan zijn, hebben jullie ons laten zien!
Bedankt, bedankt, bedankt!
De bezoekers van bokt.nl, en met ons waarschijnlijk heel veel andere Nederlanders.
A_lette schreef:Janine1990 schreef:Waar een klein land groot in is... Zend je toch zeker uit?
Hockeydames zijn Europees Kampioen, Judo zijn een aantal Nederlanders Wereldkampioen (en was in Rotterdam) en de Vuelta start in Assen waar vandaag de proloog was. Bovendien zit de NOS met beperkte zendtijden voor de onderdelen en ik vermoed dat ze morgen wel flink wat delen gaan uitzenden (ook aan de timetable te zien). Ja, ben ook paardensportliefhebber, maar snap de afweging wel. Bovendien was dit op een tijdstip waar meestal voetbal wordt uitgezonden. Ze zullen de voetbalmannen maar kwaad krijgen
Gewoon afwachten op morgen. Enne, DvhN had helemaal niks over het WR in de krant staan laatst dacht ik. Het kan dus nog erger!
(meteen blij met abbo op NRC next...)
Talida schreef:Ik zou ze bedanken zonder daar echt andere namen (NOS) bij te zetten...
Janine1990 schreef:Ik ben eigenzinnig, ik WIL paardensport op tv.
Er word het godganze jaar door van alles uitgezonden wbt judo, hockey, wielrennen (no offense, vink een leuke sport). Maar dit keer waren de medaillekansen zo groot! We stonden er zó sterk voor!
En dat verdient ZEKER meer aandacht dan het heeft gekregen.
DvhN is ook een zooitje, daar stond in de agenda niet eens dat er morgen nog springen was of vandaag een kür...
Talida schreef:Ik zou ze bedanken zonder daar echt andere namen (NOS) bij te zetten...
miep1979 schreef:Janine1990 schreef:Ik ben eigenzinnig, ik WIL paardensport op tv.
Er word het godganze jaar door van alles uitgezonden wbt judo, hockey, wielrennen (no offense, vink een leuke sport). Maar dit keer waren de medaillekansen zo groot! We stonden er zó sterk voor!
En dat verdient ZEKER meer aandacht dan het heeft gekregen.
DvhN is ook een zooitje, daar stond in de agenda niet eens dat er morgen nog springen was of vandaag een kür...
Zo zei ik vanav tegen vriendlief jij kan elke dag voetbal kijken ik zelden paardensport
Bettine schreef:vanRijnwoude schreef:Wat enorm kinderachtig die persoonlijke aanvallen hier.
Man, kom op zeg: gewoon een Nederlands podium: hoe mooi kan het zijn?!!
Het achterbeen van Totilas kan NOOIT zover ondertreden als het voorbeen vooruit pakt.
Het gaat om de schoudervrijheid, om het over de rug lopen en de souplesse en buiging in de gewrichten.
De schoudervrijheid die Totilas vertoont is fenomenaal en moet je niet gaan vergelijken met de achterkant, dat KAN simpelweg niet.
Hij gaat zitten, daardoor krijgt het ab nog minder ruimte om te buigen en moet hij minder buigen, maar evenveel dragen....
Schoudervrijheid kan pas komen bij een krachtige achterhand... thats it.
Adelinde: SUPER!
Anky: terug als vanouds, maar te laag gepunt.