maneertje kwam op dag 1 langs met een vriend om wat lekkers te halen, en er stond wat lekkers te werken (nu weer back to serieus) hij moest betalen, gaf ie me verkreukelde briefjes van hier tot miep, dus ik had enorme moeite om die glad te maken voor ons geld-controleurapperaatding, dus zodoende begon een klein gesprekje, en ik vond het jammerdebammer dat ik niet wist wie hij was, geen naam oid..
en op dag 2 zag ik dat heeeeeeeele leuke autotje weer het terrein op rijden, en ik stond wéér op drive, hij moest heeeeeul hard lachen de hele tijd, en ik wast van een giecheltje hier met een giecheltje daar, dus toen kwam ie aan op raam 1, en ik zeg dus, ohneeeeeee toch niet weer gekreukelde briefjes he? maar toen ging ie maar pinnen, maar toen kwamen we dus weer in gesprek, en toen vroeg ie mn nummer, nu zijn we smsbuddies en ik denk dat ik m leuk begin te vinden..
Hallo schatties! Ik ben een beetje dood, ik heb vannacht mijn beste vriendin uitgezwaaid op schiphol, ze gaat een jaar in Argentinie wonen. Echt een bizar idee dat ze straks gewoon aan de andere kant van de wereld zit, en dat ik haar een jaar niet meer ga zien
Datjaa
Geplaatst: 12-08-11 16:23
Jaa, dat lijkt me indd een heel dubbel gevoel.. Aan de ene kant ben je natuurlijk blij voor haar, ze wil graag naar Argentinië, en nu gaat ze de reis dan maken, maarja aan de andere kant zie je haar een heel jaar niet.. Skype?