Natalie36 schreef:Ligt het aan mij of vallen er wat weinig balken deze ronde?Net een hele hindernis in een keer. Dat haalt het gemiddelde weer omhoog.
Natalie36 schreef:Ligt het aan mij of vallen er wat weinig balken deze ronde?Goed zo, dat mag je vaker zeggen!
Natalie36 schreef:Laat maar zeg al niks meerJuist wel, dat is beter voor de --Wat jammer voor Ludger, maar goed voor Nederland.
Ik hoop toch zo dat Jeroen het red dan is het de tweede ruiter ooit in de historie die OS,WK en EK kampioen is, samen met Hans Gunther Winkler.
bigone schreef:Ik hoop toch zo dat Jeroen het red dan is het de tweede ruiter ooit in de historie die OS,WK en EK kampioen is, samen met Hans Gunther Winkler.Dat zou wel fantastisch zijn
bigone schreef:Ik hoop toch zo dat Jeroen het red dan is het de tweede ruiter ooit in de historie die OS,WK en EK kampioen is, samen met Hans Gunther Winkler.Dat zijn wel koele feitjes.
bigone schreef:Ik hoop toch zo dat Jeroen het red dan is het de tweede ruiter ooit in de historie die OS,WK en EK kampioen is, samen met Hans Gunther Winkler.En met wat geluk volgend jaar Rio ook!