tante_trien schreef:milou123 schreef:Natuurlijk niet. Ik ga elke dag om je huilen. Love you! Love you 2.
Boppert schreef:_San87_ schreef:Slopel . Ga dan voor Volkswagen of Audi .Hé, het rijdt wel !Tot op zekere hoogte...
Nu ga ik echt. Ik zal jullie missen dit weekend, ik hoop dat dit topic er zondag nog is, en B&B natuurlijk!
Slapstick schreef:Dit topic begint nu wel echt heel erg te worden Wordt het topic emo.gif, ja? Ik vind van niet .
tante_trien schreef:Nu ga ik echt. Ik zal jullie missen dit weekend, ik hoop dat dit topic er zondag nog is, en B&B natuurlijk! Dagdag lieve Angela. We will miss you!
Ossi schreef:Milouhoooeee, ik mis mijn meisje Zullen wij een petitie starten om haar terug te krijgen? Hoezo? What happened?
Ossi schreef:Milouhoooeee, ik mis mijn meisje Zullen wij een petitie starten om haar terug te krijgen? Ja!NuHier tekenen
_San87_ schreef:Ossi schreef:Milouhoooeee, ik mis mijn meisje Zullen wij een petitie starten om haar terug te krijgen? Hoezo? What happened?Ze gaat en is er waarschijnlijk zondag pas weer...
tante_trien schreef:Nu ga ik echt. Ik zal jullie missen dit weekend, ik hoop dat dit topic er zondag nog is, en B&B natuurlijk! Doeidoei!! Wij houden het topic levend voor je, speciaal voor jou!
_San87_ schreef:Ossi schreef:Milouhoooeee, ik mis mijn meisje Zullen wij een petitie starten om haar terug te krijgen? Hoezo? What happened?Ze is naar bed en zondag pas weer terug
milou123 schreef:Ossi schreef:Milouhoooeee, ik mis mijn meisje Zullen wij een petitie starten om haar terug te krijgen? Ja!NuHier tekenen *kruisje *
Ossi schreef:Omg! Haal tweehonderd nieuwe mailtjes binnen met al die PB meldingen Zo te zien vinden ze mij dan niet zo aardig
Ossi schreef:Omg! Haal tweehonderd nieuwe mailtjes binnen met al die PB meldingen Fijn he. Die van mij komen lekker in de spam terecht tegenwoordig.
Slapstick schreef:Ossi schreef:Omg! Haal tweehonderd nieuwe mailtjes binnen met al die PB meldingen Zo te zien vinden ze mij dan niet zo aardig Wil je erover praten?