Hoewel het hier vandaag ook een heerlijk zomerse dag was, maar dat is morgen ook weer afgelopen...
HMPF...........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biggers schreef:Hoihoi!
Whoehoe 8 augustus jarig! maar dan zit ik in Oostenrijk.
Gaan jullie nog op vakantie.
P.S. Mijn verjaardag vier ik aankomende zondag.
JPitty schreef:*Geeft Myrthe ff een boksbal plus bokshandschoenen om zich af te reageren*
Verder alles goed met iedereen hiero?
JPitty schreef:Datjaa in het gips? Hoe heb je dat klaargespeeld meid?
Beterschap ermee!
Wel leuk trouwens dat je nog eens terug mag komen!
Even een vraag aan iedereen hier: kan iemand voor mij een bewegende avatar maken met 2 foto's en daar ook nog een tekstje bij voegen?
Datjaa schreef:JPitty schreef:Datjaa in het gips? Hoe heb je dat klaargespeeld meid?
Beterschap ermee!
Wel leuk trouwens dat je nog eens terug mag komen!
Even een vraag aan iedereen hier: kan iemand voor mij een bewegende avatar maken met 2 foto's en daar ook nog een tekstje bij voegen?
Bij instructieweek ben ik van het paard afgevallen met springen.. Noujaa, ik viel niet echt, ik hing om zijn halsEn toen ben ik wrs met mijn pink achter de teugels blijven haken.
Eerst naar een huisarts, toen naar ziekenhuis @Alkmaar, en toen bleek wel, pink gebroken.. moest ook teruggezet worden.. brr.
Was dat bij van Poelenburg? Welk paardje gebeurde dat mee dan?
&Tnx!![]()
En ga je onze roze avater verlaten...?![]()
Voorlopig nog niet hoor. Eerst moet ik alle gegevens doorsturen naar Doris en afwachten wanneer ze klaar is. Dan pas komt die nieuwe. Geen idee hoe lang dat nog duurt...
@Biggers: Fijne vakantie!
JPitty schreef:Datjaa, leuk dat je naar van Poelenburg gaat! Ben ik paar jaar geleden geweest. Als je Ko (grote vosruin) en Una (bruine merrie) daar tegenkomt, wil je die dan een knuffie van mij geven?