Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:katiavl schreef:Hoe kunnen wij nu weten dat het lariekoek is, we waren er toch niet bij?
Dat kunnen we niet weten, maar we kunnen wel zien dat de foto's het verhaal toch niet zo goed ondersteunen (als je alle bovenstaande posts doorleest).
Kimberley77 schreef:Nou tis gewoon uiterste vreemde verklarig, iemand die zo rijd weet dondersgoed (zou je denken) hoe je een paard moet longeren op correcte wijze. Blijkt hier dus dat dat niet het geval is, of ze verdedigd mw van baalen...die zal wel flink balen overigens.
Kimberley77 schreef:Nou tis gewoon uiterste vreemde verklarig, iemand die zo rijd weet dondersgoed (zou je denken) hoe je een paard moet longeren op correcte wijze. Blijkt hier dus dat dat niet het geval is, of ze verdedigd mw van baalen...die zal wel flink balen overigens.
Zep schreef:Ik vind die mail over dat ene rondje echt briljant, lag bijna onder mijn stoel van het lachen![]()
Als je het nu maar vaak genoeg herhaalt ga je het vanzelf geloven, je zou niet de eerste op bokt zijn voor wie dat werkt
ponylovertje schreef:Kimberley77 schreef:Nou tis gewoon uiterste vreemde verklarig, iemand die zo rijd weet dondersgoed (zou je denken) hoe je een paard moet longeren op correcte wijze. Blijkt hier dus dat dat niet het geval is, of ze verdedigd mw van baalen...die zal wel flink balen overigens.
was dit woordgrapje expres?![]()
sorry off topic maar vond hem wel grappig.
WildWings schreef:ponylovertje schreef:
was dit woordgrapje expres?![]()
sorry off topic maar vond hem wel grappig.
Dat woordgrapje is al minstens 3x gemaakt in dit topic
sigrid1182 schreef:Ik heb inmiddels email van angela krooswijk ontvangen over betreffende fotos....
emailtje samengevat....
ponie werd verkeerd bijgezet, heeft 1 rondje zo gelopen en longeerster werd door mevr van baalen geattendeerd dat dit veel te diep was, daarna is ponie mooi bovenin gelongeerd. fotograaf was toen helaas al weg...Citaat:ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en duidelijk is dat we het maar een rondje hadden gedaan en coby me gelijk bijgeschoold heeft dat het zo echt niet moet
dus Coby kan weer op haar voetstuk terug gezet worden....
![]()
![]()
![]()
sigrid1182 schreef:Ik heb inmiddels email van angela krooswijk ontvangen over betreffende fotos....
emailtje samengevat....
ponie werd verkeerd bijgezet, heeft 1 rondje zo gelopen en longeerster werd door mevr van baalen geattendeerd dat dit veel te diep was, daarna is ponie mooi bovenin gelongeerd. fotograaf was toen helaas al weg...Citaat:ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en duidelijk is dat we het maar een rondje hadden gedaan en coby me gelijk bijgeschoold heeft dat het zo echt niet moet
Valentijn schreef:Als ik naar het verhaal van Angela kijk, bedoeld zij dus te zeggen dat Coby haar laat zien hoe het NIET moet.
Dan is Angela wel héél erg dom als ze niet weet dat ze zo niet moet longeren
charlieb0y schreef:Valentijn schreef:Als ik naar het verhaal van Angela kijk, bedoeld zij dus te zeggen dat Coby haar laat zien hoe het NIET moet.
Dan is Angela wel héél erg dom als ze niet weet dat ze zo niet moet longeren
Denk niet dat je meteen zo'n reactie op Angela kunt neerlaten. Ik heb haar gisteren ook nog zelf gesproken en heb haar kant van het verhaal gehoord. Ik denk niet dat ik een reden heb haar niet te geloven. Coby heeft het na een rondje longeren meteen stop gezet, uitgelegd dat het absoluut niet zo hoort en Angela meteen uitgelegd hoe het wel moet. Vind het woord 'dom' hier wel érg laag, eerlijk gezegd. Maar dat is mijn mening.
Suelza schreef:Natuurlijk kan ze het heel geloofwaardig brengen... Daar hebben ze ook erg lang op gestudeerd. Had je serieus verwacht dat ze het ook daadwerkelijk zouden gaan toegeven?!?! Ik niet... Ik had alleen een ietwat geloofwaardiger verhaal verwacht. Iedere leek ziet direct dat de pony niet naar behoren is bijgezet. Daar heb je Lammert Haanstra echt niet voor nodig... En dat had Coby ook echt wel gezien toen zij of Angela (wie het gedaan heeft, laat ik even in het midden) de pony vastbond... (Bijzetten durf ik dit niet meer te noemen).
Ik blijf het een lariekoek verhaal vinden. De foto's kloppen niet bij het verhaal. HEt had ze meer gesierd als ze hadden gezegd: "Ja, we hebben de pony idd zo gelongeerd. Dit doen wij zo omdat... "
HEt verhaal waar ze nu mee naar buiten is gekomen, klinkt mij in de oren als flauwekul en een kunstgreep om onder alle negatieve publiciteit uit te komen.
Ze zijn gewoon keihard betrapt... ...
Dirkje_ schreef:Og germ beestje..!
15-jarig en niet zo slim...!![]()