Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sash

Re: Swieber na bijna 2 jaar teruggevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 11:58

ik blijf het ongeloofelijk vinden
hoe gaat het met de zoektocht naar tess vordert dat een beetje of blijft het op hetzelfde punt hangen>

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:53

Jeetje het duurt echt lang en nog geen haar verder. Pff ik zou helemaal gek zijn geworden. Petje af hoor dat je het zo lang vol houd en dan nog netjes via het boekje.

Maarja als je hem terug steelt schiet het ook niet op en kom je misschien wel in grotere problemen. (ookal heb ik dat met mijn pony wel een beetje gedaan hahaha).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:51

Geef de hoop niet op, wij blijven duimen! OK dan!

jessie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:55

Ik blijf ook mee duimen voor een goede afloop.
Vind het reuze vervelend dat je van de wei af moet door toe doen van een ander.
Hoop dat ik binnen kort even mee mag komen kijken naar de nieuwe plek voor de dames.

Liefs Jessica

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:13

Hier nog eentje die nog steeds hoopt een goede afloop!
Als het zover is gaan we met z'n allen een feestje bouwen hier op bokt!

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:30

Het zoeken naar Tess gaat nog steeds door. Ik wil weten wat er met haar gebeurt is tot nu toe en afhankelijk van waar wat en hoe kan ik beslissen of ik haar laat waar ze is of dat ik haar terug wil als dat nog mogelijk is.

Swieber is een heel ander verhaal. Ik weet waar hij is, er zijn mensen voor me aan het werk, maar als dat ons huidige economische ritme zou zijn, dan kunnen we de toekomst wel op onze buik schrijven hahaha.
Inmiddels is er via de officiele weg eindelijk een prive detective ingeschakeld, die kan gaan uitzoeken wat wij al ween denk ik Boos!
Maar goed het loopt en er wordt WAT gedaan.
Heel soms komt er uit onverwachte hoek nog el eens wat nuttigs waar ik dan ook gretig gebruik van maak.

Vorig jaar riep ik, laat sinterklaas zo lief zijn dat ze thuis komen, of de kerstman.....
Dit jaar heb ik dat geloof maar laten vallen, niks sinterklaascadeau, niks kerstcadeau, niks verjaardagscadeau......
Een hele hoop geluk en toeval zal het eindresultaat bepalen en daar kijk ik naar uit. Ik weet niet wanneer, maar als het zover is.... dan blijft het feest, heb nu nog meer ruimte dan ik eerst had, en Tess en Swieber mogen zonder problemen erbij komen en dan heb ik nog plaats zat.... Haha!
wat dat betreft zit het wel goed, alleen voor hoe lang?

Gewoon oren en ogen open blijven houden, niet elk gevlekt paard is zwart wit........

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:03

Ik hoop dat het allemaal wat oplevert en dat Swieber gewoon weer naar huis komt, en ik hoop ook dat Tess weer gevonden word

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:06

Oh wat goed zeg dat Swieber terug is nu ook maar hopen op Tess !

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:07

jeetje geweldig zeg! Haha! Hopen dat dat andere paardje ook snel word gevonden!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:12

MSQuincyTE schreef:
Ik hoop dat het allemaal wat oplevert en dat Swieber gewoon weer naar huis komt, en ik hoop ook dat Tess weer gevonden word

Is Swieber dan weer weg?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:13

Swieber is eind februari gevonden, maar tot op heden nog niet thuis............

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:14

jeetje dan moet je je ook machteloos voelen zeg.. het liest zou je dr gelijk weer mee naar huis nemen denk..

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:16

Jammer dat je Swieber nog niet bij je hebt. Blijven vechten, je hebt recht op ze!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:20

Swieb schreef:

Wel erg hoor!
Gevonden maar niet thuis.
Heel veel sterkte meid! Vriendjes zijn?

Maar hoe komt het eigenlijk dat Swieber nog niet thuis is?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:21

Swieb schreef:

Hoe komt het dat je m nog niet thuis hebt? Je kan toch aantonen dat hij is gestolen en t chipnr klopt. Zo goed vond ik m er niet uitzien op de tweede foto op blz 1. Is volgens mij voor elke paardeneigenaar de ergste nachtmerrie als je dit overkomt. Heel veel sterkte en ik zal duimen voor een goeie afloop.

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:28

Zo eenvoudig is het niet met een gestolen paard denk ik... Stel dat hij viavia bij nieuwe eigenaren terecht is gekomen, die hem eerlijk betaald hebben en zielsveel van m houden. Plots komt er dan iemand je vertellen dat je paard zijn gestolen paard is. Stel je dat maar eens voor bij je eigen paard. Niet simpel he, ookal was het paard gestolen; jij hebt em toch ook gekocht en hebt hem dan waarschijnlijk al een tijdje, maar tegelijk is die vroegere eigenaar waarschijnlijk dolgelukkig vn zn paard te hebben teruggevonden...

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:35

In dit geval ligt het allemaal aan grensoverschrijdende wetgevingen.
Hoera voor EEN EUROPA, hahaha
de wet die er invloed op heeft heet `wet ter bescherming koper ter goeder trouw` Eerder in dit topic is er al een hele discussie over geweest, dus daar ga ik niet eens meer op in (dan maak ik me nutteloos weer kwaad en ik schiet er niets mee op )

Veel klopt er niet, en daarom dat er een "private Eye" ingeschakeld is. Ik hoop met heel mijn hart dat het effect gaat hebben EN dat we hierdoor een stap dichter bij Tess komen. Het verjaringstermijn verloopt op 30 mei 2008! Dus zoeken en zoeken naar mijn meisje om haar binnen die tijd te vinden, anders he ik helemaal geen pot om op te staan met betrekking tot Tess.

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:36

ik zie dit topic nu pas, heb wel toen der tijd het topic meegelezen toen ze gestolen waren.
Wil je heel veel sterkte wensen, moet een heel rot gevoel zijn om door de situatie te zitten als jij zit. Hoop echt dat je het geluk ( in dit geval het rechtsysteem ) met je meezit dat heb je zeker wel verdiend na al je inspanningen! Heel erg veel succes, het is je echt gegund!

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:05

Ik heb ook al een heel tijdje meegelezen. Ik weet niet meer of je nou ook iets in de media hebt gedaan, maar is het geen idee om de publiciteit op te zoeken? Heel Holland helpt met Wendy van Dijk ofzo.. Knipoog

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:15

ja idd zou best idee wezen om idd bekendheid te krijgen,maar ik snap ook niet dat je als koper of dierenarts je paard niet even laat lezen(chip)dan zie je toch wie de eigenaar is.....
mijn dierenarts doet dat wel bij nieuwe paarden,pony's,zelfs katten en honden....
zo heeft een chip nog geen nut
ik hoop voor je dat swieber snel thuis is,liefst nog voor de kerst,dan heb je toch nog een kerstcadeautje......
sterkte!!

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:19

publiciteit kan ook verkeerd werken en ik weet nog niet wat het beste zou zijn.
Tja in Nederland zou het idd moeten de chip controleren, maar waar Swieber is wordt dat klaarblijkelijk niet gedaan.........

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:01

O nog steeds heel veel succes en sterkte Ach gut pfff ....

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:21

messica schreef:
Ik heb ook al een heel tijdje meegelezen. Ik weet niet meer of je nou ook iets in de media hebt gedaan, maar is het geen idee om de publiciteit op te zoeken? Heel Holland helpt met Wendy van Dijk ofzo.. Knipoog

Ja opzich goed idee Ja

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:26

vanmorgen toen ik naar mn werk reed kwam ik langs de wei waar ze destijds stonden. Ik werk nl in Maarheeze. en moest toen aan ze denken..hoe zou het nu zijn.... jammer dat je Swieber nog steeds niet terug hebt nu je weet waar hij is...laat staan Tess... Ik duim voor je dat het toch nog allemaal goed gaat komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:34

Tjonge jonge meid wat een gedoe. Ongeloofelijk, oneerijk en onterecht en toch ook begrijpelijk áls die mensen Swieber idd ter goede trouw hebben gekocht...
IK hoop dat de Private eye iets oplevert! Je weet vast meer dan je hier vertelt (logisch dat je t niet vertelt!), hopelijk heb je genoeg bruikbare info en weet je in welke richting je Tess moet zoeken...

Ik duim voor je!