ieder zijn mening

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RUBYWHITE schreef:het verbaasde mij btw dat er nog zoveel ramp touristen gingen kijken
Karin schreef:Ik denk dat je op nu.nl nog de meeste kans maakt.
Ik denk ook dat de kans klein is dat daar ter plekke een verslaggever zit met een laptop en een directe verbinding met internet die om de paar minuten een stukje op een site plaatst...
Snowgirl38 schreef:Tyrza schreef:Heeft er iemand niet een link van een live scanner van de politie/brandweer??
http://members.home.nl/jeffreyjongmans/
ladyzwien schreef:nou zal der wel heen gaan als ik dichtbij woonde, maar dan wou ik ook wat doen!
Pauline schreef:Hm ik snap het wel, je hoopt eerst op makkelijk en goedkoop, ons bent suunig. Maar idd rubywhite, dat stond vanmorgen al bekend, dus waarom wachtent tot het donker is? Dat raakt kant noch wal, daarmee overigens kritiek op de besluitnemers. Voor alle helpers: chapeau!!
En kijk es naar die koppies van de werkers in dat godverkoude water, die mannen doen da toch maar en lijkt me zoo frustrerend werk. Die doen alles wat ze kunnen en ook voor hen: chapeau, die veulens hebben ze iig gered.
Jertadeperta schreef:lees dit nu op nu.nl, volgens mij pas geplaatst:
MARRUM - Het leger is er woensdagavond in geslaagd met een van pontons gebouwd vlot de eerste van ruim honderd paarden te redden van hun door water omgeven weilandje bij Marrum. De militairen van 105 Brugcompagnie uit Wezep hopen in de loop van de nacht alle dieren van de verdrinkingsdood te redden.
paars schreef:Bovendien: als een paard moe wordt, dan verliest het vaak zijn vechtlust en geeft óp.
Jertadeperta schreef:lees dit nu op nu.nl, volgens mij pas geplaatst:
MARRUM - Het leger is er woensdagavond in geslaagd met een van pontons gebouwd vlot de eerste van ruim honderd paarden te redden van hun door water omgeven weilandje bij Marrum. De militairen van 105 Brugcompagnie uit Wezep hopen in de loop van de nacht alle dieren van de verdrinkingsdood te redden.