Ik hoop ernstig dat ze nu met z'n allen feest aan het vieren zijn en dat wij te horen krijgen dat Queen bij haar blijft, en gelijk ook een verslag van het feestje.
Onze kristallen bol heeft ons laten weten, dat de uitspraak uitgesteld is tot volgende week donderdag. De advokaten worden schriftelijk op de hoogte gebracht van de uitslag van het vonnis, maar een kristallen bol kan wonderen doen en heeft ons op de hoogte gebracht van het uitstel. Gelukkig hebben wij haar, anders zaten wij nu nog te wachten zoals de duivenliefhebbers, wachten, wachten. Het is natuurlijk niet prettig en Kelly moet nu nog een week geduld hebben, wat enorm stress meebrengt. Lieve Bokkers, wij vinden het geweldig, jullie steun, jullie aandacht, wij hadden U liever het antwoord gegeven ja of neen, maar geduld is een schone deugd. Zodra er nieuws is gaan wij zeker niet nalaten om jullie op de hoogte te brengen. Duim met ons mee, nogmaals, voor volgende donderdag. groetjes van Kelly, Dries, QUEEN en mezelf. Bedankt, jullie zijn op en top lief.
Het is enorm hard voor Kelly, gelukkig heeft Queen er geen last van, want met haar karakter zou Queen alles kort en klein slagen. Zij is de lieve bezorgde en vrolijke merrie. Wij kunnen niet meer doen, dan wachten. Ook de mensen van Duitsland moeten wachten. De onzekerheid is het ergste, iedereen zegt Queen moet bij Kelly blijven, maar het is niet in te denken hoe zij op dit moment al haar moed en geduld moet aanspreken.
Kelly meid, hierbij een groot hart onder de riem, nog even de schouders eronder. Ik ga er altijd van uit dat in al het negatieve wel iets positiefs zit, laat voor jou het positieve in deze situatie zijn dat Queen bij jou kan blijven
Dat is toch van de zotte....alweer uitstel. Dat hebben de heren ambtenaar eerder geweten dan vandaag, laffe streek om dan nu te melden: "wacht nog maar een week!!"
Heel veel sterkte meid, we duimen nog steeds voor je!!!!
Tjonge zeg. Hebben ze daar nog een reden voor gegeven? En ik dacht dat jullie naar de rehtbank toe moesten voor de uitspraak, maar dat is dus niet zo? Krijgen jullie dat dan per telefoon of zo te horen volgende week?? Heel heel veel sterkte maar weer komende week. Gut. Onbegrijpelijk....