Dat laten schrikken terwijl hij net uit de narcose komt, is niet netjes

Je geeft je eigen kind dat net uit een narcose is gekomen en nog dizzy is, toch ook geen tikje op de neus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Het gaat niet om de kracht van het tikje, het gaat er meer om dat het paard een beetje staat te slapen en zo schrikt.
Dat laten schrikken terwijl hij net uit de narcose komt, is niet netjes
Je geeft je eigen kind dat net uit een narcose is gekomen en nog dizzy is, toch ook geen tikje op de neus.
DuoPenotti schreef:omdat ik zeg dat je overdrijft?
Dat vind jij van ons. Maar jij mag dat wel zeggen?
Avalanche schreef:Het is een tikje op de neus . Netjes? Nee.
Maar hij wordt ook niet afgeslagen.
En echt, ik krijg de kriebels van de hysterische reacties. Ik vind het ook niet ok, maar om nou te doen alsof het paard compleet in elkaar geslagen wordt.
Ik ben naar aanleiding van de reacties gaan kijken, ik verwachte echt een enorme klap op de neus en een paard wat hysterisch naar achter vliegt...... Dat was niet wat ik zag.
manzano schreef:Avalanche schreef:Het is een tikje op de neus . Netjes? Nee.
Maar hij wordt ook niet afgeslagen.
En echt, ik krijg de kriebels van de hysterische reacties. Ik vind het ook niet ok, maar om nou te doen alsof het paard compleet in elkaar geslagen wordt.
Ik ben naar aanleiding van de reacties gaan kijken, ik verwachte echt een enorme klap op de neus en een paard wat hysterisch naar achter vliegt...... Dat was niet wat ik zag.
Ik vind een heleboel juist niet zo zielig aan dat paard. Je kan het wel of niet eens zijn met de behandeling, maar dat is een keuze die iemand nog met de beste intenties en op wellicht bepaalde adviezen kan maken, maar dit is gewoon gemeen pesten. En nee, hij wordt niet afgeslagen, dan had ik het geen tikje (of hoe je dit moet noemen) genoemd. Dus hysterisch maak je er zelf van. Ik vind het gewoon gemeen, niks mee en niets minder.