Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novalues schreef:Was dat het paard dat Annabel of Adrian in eerste instantie had uitgekozen, maar toen toch maar heeft laten staan?Devan heeft vandaag nog wel een wilde uitgekozen. Met paard en al (als ik het goed begrepen heb) kwam zij ten val en haar stijfbeugel moest worden teruggebogen.
Grit schreef:Is de foto van Hinke ook van vandaag?
Vreemd dat het zo stil blijft op twitter, ik was al gaan zitten om eens even goed bij te lezen. Blijf toch nieuwsgierig wat de reden is geweest.
Gelukkig was het verslag van Novalues er al wel, thanks!!
Novalues schreef:Heel erg bedankt voor de complimenten! (en een beetje excuses als ik niet op iedere vraag reageer..) Ik vind het ook heel fijn dat Frederiek in dit topic is, omdat dingen voor haar heel anders zijn dan voor mij soms. Wel interessant om die verschillen te zien.
Taffje schreef:Novalues schreef:Heel erg bedankt voor de complimenten! (en een beetje excuses als ik niet op iedere vraag reageer..) Ik vind het ook heel fijn dat Frederiek in dit topic is, omdat dingen voor haar heel anders zijn dan voor mij soms. Wel interessant om die verschillen te zien.
Met anderen eens, jullie "aanwezigheid" brengt de derby dichterbij voor ons als meelezers!
Thnx beide !
Grit schreef:De bloggen op jouw Facebook herlees ik nu ook weer graag. Erg eerlijk, ook zoals je schrijft dat je bij de finish amper het enthousiasme kon voelen, terwijl Heather liep te stuiteren.
En ik ben ook blij jullie aanvullingen als ervaringsdeskundige
Littera schreef:Volgens mij starten ze pas over een uur of in elk geval later dan nu, de tracker zal vast in de war zijn. Of iemand heeft hem net van haar gestolen, dat kan ook.