7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:09

Duurde even...

Vrijdag is Linge naar de revalidatie gegaan en ik naar huis.
Best een heftig om na 3 weken intensief met je kindje bezig te zijn geweest, alleen thuis te zijn.

Maandag bij haar geslapen, maar dit ging niet goed. Door mijn hsp voelde ik teveel, bovendien een flink geschil met de revalidatiearts.
Na een dag weer thuis en mijn man weer bij Linge, heen en weer ritjes en contact via facetimen met linge wisselden zich af.

Dit weekend is ze met verlof en thuis.
Wat fijn om je gezin weer bij elkaar te hebben ❤

https://quik.gopro.com/v/ZCJgvlWYzu/

RSDICBS

Re: 7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:16

Weer een prachtig filmpje!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:16

Wat een stoertje. Gewoon al weer op de pony gezeten <3

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:38

Hoe bijzonder om je eigen therapiepaardjes ineens op deze manier in te zetten. Ze lijkt er zeker van te genieten!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:40

Wow....opnieuw tranen in de ogen !
Wat een enorme kracht zit er in dit tere meisje !
Heel veel respect voor Linge en jullie allemaal _/-\o_
Ga zo door Linge :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:41

Wauw annebe wat ziet ze er goed uit en wat doet ze het goed! Stoer meisje zo tussen de pony's <3

Die lachjes zijn om van te smelten. Fijn dat ze ook even lekker thuis mag zijn in haar eigen vertrouwde omgeving. Zal haar en jullie vast goed doen.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:42

Wat een prachtig filmpje!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:45

Niets helpt zo goed als eigen omgeving de mensen waar je van houd om je heen en een dosis vitamine p (ony).

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:46

Ontroerend filmpje weer! Prachtig beeld zo met de ponys in de wei!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:47

Weer zon prachtig update filmpje! <3 <3 <3

Wat gaat ze goed zeg, en wat ontzettend fijn dat ze dit weekend thuis is, genieten!

Denk om jezelf en geniet van de mooie momenten!! :))

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:47

Wat een mooi filmpje weer! Wat leuk ook dat ze even naar huis mag! Ze zal het vast geweldig hebben gevonden aan haar gezichtje te zien <3 . Ze gaat er zelf ook goed mee om zeg!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:55

Kanonne, wat doet ze het goed!.
Zelfs al weer op de pony gezeten..
Was dit ook DE pony?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:59

Och Annebe! Prachtig!

Dank voor je mooie update! Jullie zijn geen dag uit mijn gedachte geweest!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:02

Wat fijn om Linge weer tussen en op de paardjes te zien, een geluk bij een ongeluk dat je geschikte paardjes hebt voor haar nu.

Verblijf in een kinder-revalidatiecentrum is heel heftig wat je zoal voorbij ziet komen. Ik ken alleen de poliklinische kant en vond dat al heel erg indrukwekkend, maar vooral had ik enorm veel bewondering voor alle inzet en doorzettingsvermogen van de kinderen, mijn dochter incluis.
De Lowa's zijn geweldig, die gebruikt mijn dochter ook nog altijd, kunnen ze veel aan aanpassen.

Sterkte en zet 'm op Linge! En mams onthoudt: veel kleine stapjes zijn ook een grote ook als je van week tot week niet veel verschil ziet zul je na een maand, een kwartaal of een half jaar veel verbetering aan zien.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:07

wauw schitterende update <3

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:55

Wat een heerlijke meid heb jij toch :D

Fijn om de vooruitgang te zien en lief dat je die nog steeds met ons deelt.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:01

Een bijzonder filmpje annebe.. ik begrijp de opbeurende reacties van mede bokkers maar om heel eerlijk te zijn vind ik het verschrikkelijk.. niet om je dochter te zien! Maar om de hele situatie. Je prachtige meisje.. jullie prinsesje.. alles op nieuw moeten leren, zo afhankelijk maar zo te zien enorm strijdlustig. Ik als moeder zijn word er verdrietig van. Wat jullie weer moeten doorstaan, als gezin zijnde. Moeten aanzien hoe jullie prachtige lieve dochter weer moet vechten.
Jullie kunnen niet anders, zal wel moeten.. maar ooooh... ik zou nooit in jullie schoenen willen staan...! En ik wens met heel mijn moederhart dat niemand dit oooooit zal hoeven meemaken..!!

Kunnen jullie ook beetje opladen? Denk ook aan jezelf al zal dat enorm moeilijk zijn!

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, liefde en kracht toe..!
Jullie hebben een knokkertje als dochter!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:07

Wat een prachtig filmpje.. maar ik vind het vreselijk heftig om d'r zo te zien lopen... hopelijk gaat dat snel beter want wat zal dat pittig zijn voor iedereen.. je ziet dat ze zo graag wil maar dat het zo lastig en moeilijk is voor d'r...

En wat een paardenmeisje ook weer, hop gewoon erop!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:08

No_No schreef:
Een bijzonder filmpje annebe.. ik begrijp de opbeurende reacties van mede bokkers maar om heel eerlijk te zijn vind ik het verschrikkelijk.. niet om je dochter te zien! Maar om de hele situatie. Je prachtige meisje.. jullie prinsesje.. alles op nieuw moeten leren, zo afhankelijk maar zo te zien enorm strijdlustig. Ik als moeder zijn word er verdrietig van. Wat jullie weer moeten doorstaan, als gezin zijnde. Moeten aanzien hoe jullie prachtige lieve dochter weer moet vechten.
Jullie kunnen niet anders, zal wel moeten.. maar ooooh... ik zou nooit in jullie schoenen willen staan...! En ik wens met heel mijn moederhart dat niemand dit oooooit zal hoeven meemaken..!!

Kunnen jullie ook beetje opladen? Denk ook aan jezelf al zal dat enorm moeilijk zijn!

Goed verwoordt... sluit ik me volledig bij aan.

Susie_Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:43

Wat een mooi filmpje, ik vind dat ze al beter uit haar ogen gaat kijken. En die glimlach op haar gezicht, dat moet jullie vast erg goed doen.
Hoe bizar dat jullie jullie eigen therapie pony's nu kunnen inzetten voor Linge, je ziet haar zichtbaar genieten.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:50

Wat een enorm verschil met de eerste filmpjes die je toonde, wat een enorme vooruitgang - maar ook mijn moederhart doet pijn als ik het zie. Wat heftig om te zien dat je kleine meid alles weer opnieuw moet leren. Wel heel erg fijn dat ze dit weekend bij jullie thuis mag zijn, in haar eigen bedje slapen, haar eigen pony's knuffelen!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:52

Dank je wel voor je update :)

Heel mooi filmpje en geweldig om haar zo tussen de pony's te zien!

Er zal nog een lange weg te gaan zijn maar wat is ze dapper en een doorzettertje.

Als je het adres doorgeeft stuur ik haar graag nog een kaartje.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:53

No_No schreef:

Mee eens, zeker het lopen... Wat verschrikkelijk :(:) Is dat gewoon een kwestie van tijd en oefenen? Of is het niet bekend of dat nog goed komt TS?

Heel veel sterkte! Ze ziet er een heel stuk beter uit als de filmpjes hiervoor dus dat geeft goede moed. :(:)

LumosNox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:54

Eerder voelde ik het ook zo als No_No. Nog steeds wel, maar dit is echt het filmpje met de meeste vooruitgang voor mijn gevoel. Nog steeds heel heftig, maar ook prachtig en positief die vooruitgang.

Fijn dat je weer zo'n mooie update geplaatst hebt. Wat een enorme berg aan kaarten en cadeautjes heeft ze trouwens gekregen <3

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 17:02

Fijn dat er beweging is, en wat mooi dat ze weer bij de pony's geweest is.
Hopelijk nu meer ruimte om te ontspannen. Sterkte