Ach die ene grijze hindernis is aan de ene kant een pistool en aan de andere kant een knoop zoals in het prikkeldraad. Prikkeldraad is nl een franse uitvinding.
Whitepanther
Geplaatst: 03-09-14 11:28
DideH schreef:
Jeej mooi dat de docent eerder klaas met college heb ik maikel net nog even kunnen zien Iemand tijdsindicaties van de volgende 2 nederlanders?
Vrieling rond half 3 denk ik en gerco rond 4 uur gok ik
Korte pauze of lange pauze? Ben aan het werk, maar gek genoeg werkt het springgeluid op de achtergrond erg motiverend.
Hier precies hetzelfde!
Korte pauze, hmmm dan laat ik hem wel gewoon aan staan.
besita
Geplaatst: 03-09-14 11:53
TeeGee schreef:
Er is weer pauze.
Mag iedereen door naar morgen?
kijk even op mijn berichten , ik heb de regels geplaatst in dit topic zowieso enkel de 10 beste teams van vandaag en dan individueel best geplaatste ruiters ( dacht 50 )
Bambolina
Geplaatst: 03-09-14 11:53
TeeGee schreef:
Er is weer pauze.
Mag iedereen door naar morgen?
Nee, alleen de 10 beste landen, en de 50 beste ruiters dacht ik.
2 uur pauze wat moet ik nu met m'n tijd!!
Ik moet wel lachen om het commentaar op de onbekendere ruiters ('veredelde recreanten') en rijke stinkerds op goeie paarden soms Sommige doen het ook wel dramatisch slecht voor dat niveau.
Doutz16
Geplaatst: 03-09-14 11:54
Met mijn rekenkunsten kom ik ook uit op (rond) half 3 voor Jur! Gaat goed gelukkig! Tot nu toe het enigste land dat foutloos is geloof ik
besita
Geplaatst: 03-09-14 11:54
The second round on Thursday is open only for the ten best teams after Wednesday, and those teams with equality of penalties for 10th place. The 50 best placed riders, that are not part of a team, according to their classification following the competitions on Tuesday and Wednesday can also compete