Academy Bartels aangeklaagd voor dierenmishandeling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:59

Air schreef:
Goh Netje, het klinkt alsof je onmisbaar bent als getuige in de rechtszaak gezien je blijkbaar aanwezig was bij het fotoshoppen? :')

Wat je gelooft of niet gelooft is nog geen feit... en dus geen bewijs en dus al helemaal geen oordeel van de rechter.

Gelukkig leven we in een vrij land en mag ik geloven wat ik wil :D Ik ben helemaal niet onmisbaar: ik geloof alleen in wat Adrian liet zien (en wat imo toch echt wel overtuigend is). Niet willen zien is ook zoiets hè....

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:00

russel schreef:
Zeker, zijn ook topics van paarden die dood of onbruikbaar zijn geworden door stallen die deze paarden zouden inrijden of doorrijden...dat zijn ook misstanden waar eigenaar niks tegen kan doen..lopen tegen een muur van welles of nietes...

Nou, ben heel benieuwd naar voorbeelden. En dan wel graag van stallen van hetzelfde kaliber...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:21

Netje schreef:
Air schreef:
Goh Netje, het klinkt alsof je onmisbaar bent als getuige in de rechtszaak gezien je blijkbaar aanwezig was bij het fotoshoppen? :')

Wat je gelooft of niet gelooft is nog geen feit... en dus geen bewijs en dus al helemaal geen oordeel van de rechter.

Gelukkig leven we in een vrij land en mag ik geloven wat ik wil :D Ik ben helemaal niet onmisbaar: ik geloof alleen in wat Adrian liet zien (en wat imo toch echt wel overtuigend is). Niet willen zien is ook zoiets hè....

We leven inderdaad in een vrij land.... alleen kan je je afvragen of het dan netjes is om iets als waarheid te roepen terwijl je de waarheid niet weet.

'' Er is gewoon gephotoshopt (althans als je naar déze foto kijkt) om er sporenwonden in te plakken, punt !!''
Je verkondigt je ''geloof'' daarmee nogal als waarheid namelijk.

Conclusie: alles wat een ander zegt is een aanname en niet waar, alleen jij spreekt de waarheid. :+

Misschien is het wel zo netjes om gewoon eens alles af te wachten ipv. zonder enige vorm van bewijs(iedere gek kan roepen dat iets gefotoshopt is... een dierenkliniek als Gent staat dan toch wat hoger op de 'betrouwbaar' lijst) zulke dingen te gaan roepen.

Of je het nou wil of niet, de enige die hier het eindoordeel in heeft is de rechter. En die heeft zeer waarschijnlijk ook meer inzicht in alle onderzoeken ed. die er gedaan zijn en de rest van het materiaal dan wij.

Jannepauli

Re: Academy Bartels aangeklaagd voor dierenmishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:43

Denken jullie nou werkelijk dat een paard met dergelijke verwondingen de ring in komt? Al heb je maar een drupje bloed van onbekende afkomst wordt je er al voor gediskwalificeerd, denk maar 's aan Adelinde met Parcival destijds..

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat professionals als Koot/Bartels c.s. zo stom zouden zijn. Daarbij: als Engels haar paard opgehaald heeft bij The Academy, waarom heeft ze dat dan niet ter plekke ter discussie gesteld?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 00:18

Waarom worden er steeds weer dezelfde vragen gesteld? Het wordt tijd dat mensen zich gaan neerleggen bij het feit dat ze over deze zaak alles kunnen weten, en dat je op vragen dus ook geen antwoord krijgt. Je krijgt alleen aannames, speculaties.
Misschien nadat de rechtszaken zijn geweest, dat er dan dingen duidelijk worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 07:28

Netje schreef:
russel schreef:
Zeker, zijn ook topics van paarden die dood of onbruikbaar zijn geworden door stallen die deze paarden zouden inrijden of doorrijden...dat zijn ook misstanden waar eigenaar niks tegen kan doen..lopen tegen een muur van welles of nietes...

Nou, ben heel benieuwd naar voorbeelden. En dan wel graag van stallen van hetzelfde kaliber...

Nou wat dacht je van de zoekfunktie? ;) ik ga je het niet makkelijk maken, de topics ken ik nl...anders zeg ik het niet...

De wantoestanden op 2 trainingstallen ken ik als ooggetuige, daar heb jij niets aan...

Ennne zelfde kaliber? Wat bedoel je daarmee? Dar Bartels overal boven staat of zo? Een soort heilige boventoon op paardenland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 07:30

Netje schreef:
Air schreef:

Geloven doe je in de kerk. En de fotoshop kunsten van Adrian zijn voor jouw de waarheid? :x

Gelukkig werkt het rechtstelsel niet zo....

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 08:13

het is zeker niet alles zonneschijn op alle stallen, het was voorheen wel erger als nu, nu is er door internet ook een hoop publiciteit ik heb ook bij een aantal stallen gewerkt en dat was dan in de jaren 90 en daar hebben ze zelfs een pijnstillend zakje gebruikt om een paard in de ring te laten lopen die was helemaal niet zuiver en dat was dan nog niet in de grand prix want daar was het natuurlijk doping gebruik , en heb zeker daarbij ook wonden van sporen op diverse paarden meegemaakt, maar die had het zelf niet in de gaten dat ie ze open prikte en die heeft zelfs ook op nk gereden en zulke worden op handen gedragen en lijken voor de buitenwereld zo leuk maar nu hoor je niet veel meer van hem trouwens