Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sassefras schreef:ok al hoort het hier niet ik moet het toch ff kwijt.
er staan zo,n 25 km van mijn huis wel 1500 zielige paarden, helaas heet hun leven natuur. en staan ze te verhongeren en weg te rotten achter een hek.
daar hoor je de partij van de dieren dan weer niet over ( en ook de meeste bokkers niet )
SandraBeer schreef:Silly1972 schreef:@ Sandra Beer, dat allang bekend, FB staat er vol mee! Zeker na de film de nieuwe wildernis
Als dit allang bekend is waarom maakt iedereen zich hier dan zo druk over de megabiedingen die gedaan gaan worden door PvdD??? Ze bieden tot 400 staat hier toch? Ben ik nou gek of wat?
janneke_S schreef:De situatie word met de dag belachelijker lijkt het wel.
Stel dat ik een bod op Wedford wil uitbrengen komt het er zo uit te zien:
Minimum eerste bod € 370,00
BTW (21%) € 77,70
Veilingkosten (16%) € 59,20
BTW Veilingkosten (21%) € 12,43
Totaalbedrag € 519,33
(heb dit op de site van BVA auctions gevonden)
En dit paard zou zogenaamd opgekocht worden voor de slacht? Denk niet dat een handelaar daar nog winst over gaat maken.
En dan zegt die site van piep dat hij een verhoogde kans heeft om naar de slacht te gaan.
Happinez schreef:Wil de PVDD zich a.u.b. melden, er is weer een geval gespot van een paard wat via de veiling word verkocht. Misschien kunnen ze nog wat voor hem betekenen![]()
![]()
[VN] Grand-Prix en NRPS-hengst Wup wordt geveild *update*
Happinez schreef:Wil de PVDD zich a.u.b. melden, er is weer een geval gespot van een paard wat via de veiling word verkocht. Misschien kunnen ze nog wat voor hem betekenen![]()
![]()
[VN] Grand-Prix en NRPS-hengst Wup wordt geveild *update*
Silly1972 schreef:Nee Sandra, dat zijn 2 verschillende dingen en ga nou niet inene doen alsof ik gek ben!
Ik heb het totaal niet over dat kranten knipsel!
Leer eens goed te lezen voor je zo gaat doen.
Oke ik zal het in grove lijnen proberen uit te leggen.
Wat Sassefras zei is dat ze beter het geld en de moeite kunnen stelen in de paarden die echt in nood zijn zoals de paarden in oostvaardersplassen ipv de paarden die nog best een goed tehuis kunnen krijgen of de paarden die beter af zijn bij de slacht en ik beaamde dat.
Heeft dus allemaal niets met dat krantenknipsel van doen, alleen maar dat ze hun tijd en energie beter aan iets anders kunnen besteden.
Silly1972 schreef:Pffff Zo fijn dat dit zo moet Sandra.
Ik heb hier niet zo'n zin in, laten we het er maar op houden dat we allebei het beste voor hebben met de paarden.