Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Ze stoppen dan met het middel dat haar in coma houdt en verwarmen haar langzaam, dan is het de bedoeling dat ze uit zichzelf wakker wordt.
heb dat meegemaakt met mijn moeder, alleen werd zij helaas niet wakker en was hersendood

al moet ik bekennen dat mijn hoop een beetje begint te dalen. Ik krijg steeds meer de vrees van wat als..., de familie niet de tijd heeft om het negatieve nieuws te plaatsen omdat.. brrr! Ik weet dat ik niet moet speculeren, maar een vrindin van mij heeft ook zo gelegen en het is moeilijk
om nu ze wakker zou moeten/kunnen worden positief te blijven. Ik hoop met elk vezeltje in mijn lichaam dat ik fout zit. Ik geef de moed ook zeker niet op, maar ohhh wat een kl* tijd dat wachten. Uiteraard brand mijn kaarsje nog voor het meisje en familie en gaan mijn gedachtes steeds naar hun, maar oei als ik m al knijp,wat moeten de naaste dan wel niet. Hele dikke knuffel voor alle betrokkenen en uiteraard draaien mijn duimpjes overuren.sistar schreef:Maar als het paard een hartaanval gehad zou hebben, hoe is zij dan gewond geraakt?*confused*
Hopelijk knapt het meisje op, wel jammer van het paard. Gebeuren toch zulke nare dingen de laatste tijd.
sistar schreef:Maar als het paard een hartaanval gehad zou hebben, hoe is zij dan gewond geraakt?*confused*
Hopelijk knapt het meisje op, wel jammer van het paard. Gebeuren toch zulke nare dingen de laatste tijd.
sistar schreef:Maar als het paard een hartaanval gehad zou hebben, hoe is zij dan gewond geraakt?*confused*